Gå til innhold

Hvor mange kjøper du julegaver til?

Gjest anonym

Hvor mange kjøper du julegaver til?  

1 stemme

1. 1. Hvor mange kjøper du julegaver til?

• under fem
      0
    • mellom fem og ti
      9
    • mellom ti og femten
      15
    • mellom femten og tyve
      16
    • over tyve (er så riiiik atte)
      23
    • kjøper ike julegaver
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest La Lune

Jeg pleier og ende på mellom 25 og 30 gaver hvert år. Alle er jo ikke like store men det er viktig at gaven betyr noe, at jeg ikke kjøper noe bare for å kjøpe noe. Synes det er koselig og handle gaver og pleier å begynne i okt/nov med de første og krysser av på en liste etterhvert.

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt nettopp og skrev liste jeg...

mamma

pappa

bror

kjæresten

bestis#1

bestis#2

søskebarnet mitt

Svärmor

+ noen venninner som får sånne "oppmerksomheter" som vi kaller det.

et pent bilde innrammet eller no sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mellom 17-30 gaver hver jul.

Mamma, pappa, stemoren min, brødrene mine ( har to) svigerinna mi, mine to tantebarn, min KJÆRE, svigerforeldrene mine, bestemødrene mine, våre to katter og vofsen får en liten oppmerksomhet ( :wink: )og de nærmeste vennene mine. I år blir det også til lille jenta til bestevenninna mi som blir født like før jul.. :D

Har ALLTID problemer med å komme i gang, men når den første gaven først er kjøpt, så går det radig unna.. Syntes det er kjempe morsomt og koselig å kjøpe julegaver... :rosasmil:

:heiajente: GLEDER MEG TIL JUUUL :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Mellom 15 og 20, tror jeg (stemte det) muligens opp mot 25.

Det er min og min sambores familie, selvsagt også han (vel, jeg kjøper til ham, han kjøper til meg, og VI kjøper de andre) og litt besteforeldre, faddere, og noen venninner som får en oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
venner av barna mine

det er vel ikke din jobb? de klarer vel det selv??

jeg kjøpte i alle fall julegaver til vennenne mine selv (og for mine oppsparte lommepenger) fra jeg begynte på skolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjøper til nærmere 30stk, det er med svigerfamilien også da! Pakker inn alt selv, det er jo så koselig...Alt blir pakket inn med omtanke! Fordeler som regel handlingen over hele året jeg da, skriver opp i en bok hva jeg skal kjøpe til hvem, så jeg har litt oversikt og ikke gir det samme hver år!

Jeg kjøper til samboer, 3 søstre, mamma, stefar, pappa, stemor, svigermor, svigerfar, 2 svogere,4 besteforeldre(sambo+meg), barn til venninne, 3 tanter, 5-6 venninner! Men til foreldrene våres kjøper vi en gave til hver+at de får en sammen!! Overdriver litt, men hva så!! Synes jul er koselig jeg :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se.. Jeg alene kjøper til mellom 10 og 15. Så kommer "svigerfamilien" og noen kompiser av samboeren i tillegg, men det tar samboeren seg av.

Er kjempeglad for at han gjør tingene selv og ikke forventer at jeg skal skrive julekortene for ham eller kjøpe gavene til hans venner. :blunke:

Tar det egentlig som en selvfølge, og må si at jeg blir litt sjokkert over hvor mange damer som tar på seg jobben med julekort og gaver til mennenes familie og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det egentlig som en selvfølge, og må si at jeg blir litt sjokkert over hvor mange damer som tar på seg jobben med julekort og gaver til mennenes familie og venner.

mmmm.. jeg også!!

det som er fra bare han, ordner bare han

og det som er fra oss sammen ordner vi sammen

det skulle da bare mangle :roll:

snart på tide å kikke på julegaver nå.. :nisse: må få ordnet det før eksamensperioden :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så forbannet rik at det gjør no, men jeg kjøper ca. 25 gaver.

Trenger ikke å være så rik hvis vi kjøper noen gaver sånn nå og da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min kjøper julegaver til familien + de nærmeste vennene. Dette blir fort mange gaver da han har stor familie. Tror det fort blir mellom 15 og 20 gaver. Men vi setter i gang med gavene tidlig (gjerne i januar allerede) så utgiften blir ikke så stor i desember. Dessuten prøver jeg å lage en del gaver selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper kun til nærmeste familie, så da blir det vel åtte, tenker jeg. elsker å pakke gaver, så jeg skulle egentlig ønske det var flere, + at jeg hadde RÅD til flere.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir til mann, barn, nieser, søsken, foreldre og noen venner. Prøver å finne noe personlig til hver enkelt eller noe de ønsker seg. Har fått det bra til foreløpig men det blir vanskeligere år for år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære og jeg gir gave på vegne av oss begge til familie og felles venner, sammen med mine egne venner, blir det vel rundt 20 presanger som skal kjøpes inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer og jeg kjøper også gaver sammen (bortsett fra til hverandre selvfølgelig...) så til sammen med familie og venner blir det omtrent 25 gaver vi gir bort i år... (Sånn går det når min far begynner å yngle og skaffer seg 4 unger på 5 år nå da jeg trodde jeg hadde de søskenene jeg skulle få... :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 20-25, vil jeg tro.

Trenger ikke å bli så forferdelig dyrt heller, selv om man handler til mange...

Begynner tidlig og da er det gode muligheter til å finne ting på salg.

Ene gudbarnet mitt, f.eks, får Crocker-bukse og skjorte i samme merket.

Skulle kostet nesten 500,-, men siden det var nyåpningssalg på JC betalte jeg svimlende 70 kroner for hele stasen :o

Har hatt flaks med veldig mange av gavekjøpene mine hittil i år! :D

Har som mål å være ferdig med gavehandlingen før desember begynner.

Lager dessuten mange gaver selv!

Koser meg glugg ihjel når jeg setter på julemusikk og begynner å pakke pakker i desember.

Har også julerøkelse som står og brer julestemning!

Smurfemannen benytter seg av at jeg elsker å pakke pakker, og kommer med sin haug også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Å sette på musikken, la stemnignen spre seg, ha pakker og papir og kapper og bånd spredd utover... og kose seg med å pakke inn.... Jepp, det er JUL. Husker fra barndommen når vi samlet oss rundt bordet, med pakkene som skulle pakkes inn (bortsett fra de vi måtte pakke i sjul inne på rommet med låst dør, fordi de var til andre i familien) Det er noe eget med det.

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... Kjempekoselig å sitte med julemusikk og julegavepakking. Jeg blir direkte irritert, jeg når butikkene pakker inn gavene uten at jeg sier at de skal gjøre det... Det er jo det som er det aller beste med førjulstiden, jo... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...