Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vi har kjøpt leilighet :D i 8.etasje, med fantastisk utsikt. Riktignok ikke svær, men plassen er godt utnyttet, så det er nok plass for to personer. Nå skal vi pusse opp til den store gullmedaljen (selv om noen påstår den er fin nok til å flytte rett inn i) Fornøyd nå, men hjertet raser...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Herlig!!!! Gratulerer masse - dette var på tide!!! :D Klem Suz :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Så flott! :D Gratulerer så mye! Kan jeg spørre omtrent hvor? Nilma *bare litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer - det er alltid spennende med ny bolig! Litt skremmende - men veldig godt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 @Nilma: Høyblokka på Håpet, i øverste etg. Perfekt for meg som holder til på UITØ, og gangavstand til Jekta, og ikke minst SATS, hvor jeg tilbringer store deler av min fritid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå