Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Når er det egentlig lov til å henge opp julegardiner....?? *venter tålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Til jul! Men de fleste begynner vel å tenke på sånn til første søndag i advent. Før er for tidlig synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Julepynt er ikke lov før første søndag i advent!! Men man skal selvøflgelig ikke henge opp alt da, noe skal komme utover desember, men mest skal komme rett før julaften slik at man virkelig ser at nå er det jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 *en nisse her og en nisse der...* Tralala lalla laaaaa.......... *plystre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Slapp av LITT da Tex! Det er ikke jul på et par måneder enda!! Kan jo hende naboene stempler deg som gal hvis julegardinene og julestjernen dukker opp i vinduet i oktober... Henger forresten ikke opp julegardiner jeg, men ville uansett ikke gjort det før helt innpå jul - siste uka eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kjæreste Kaktus, akkurat nå har je ikke engang et hus å henge julegardinene mine i....... Plis la meg få lov til å drømme litt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du er tydeligvis i julemodus nå ja! Skal sende over en julenisse jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du er tydeligvis i julemodus nå ja! Skal sende over en julenisse jeg! små barn små gleder, vettu...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 6. oktober 2003 #9 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg synes ikke Julegardiner er pent i det hele tatt, det finnes så uendelig mye annet vakkert man kan pynte huset med. Min mor har heller aldri hatt Julegardiner. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #10 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kommer jo an på hva man henger opp selvsagt, men det er jo en dyr utgift så det er ikke vanskelig å forstå at ikke alle prioriterer det. Men selvsagt fins det gardiner i alle prisklasser, og selvsagt bør man bruke tid på å finne noe man liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 6. oktober 2003 #11 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kommer jo an på hva man henger opp selvsagt, men det er jo en dyr utgift så det er ikke vanskelig å forstå at ikke alle prioriterer det. Godt forsøk! :D Vi har aldri hatt slike gardiner fordi vi ikke synes de er pene. Ikke fordi vi ikke har råd. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #12 Del Skrevet 6. oktober 2003 Godt forsøk! Mae Det var for fristende til å la være..... Også vet jeg at du tåler det. klem Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. oktober 2003 #13 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg synes ikke Julegardiner er pent i det hele tatt, det finnes så uendelig mye annet vakkert man kan pynte huset med. Min mor har heller aldri hatt Julegardiner. Mae Julegardiner kan være så mangt da. For meg er julegardiner dyprøde gardiner med hvite heklede gardinbånd. På kjøkkenet er mine "julegardiner" dypblått stoff med stjerner på. Synes det skaper mye mere stemning enn billege stoffer med trykkte nisser på. Det slipper ikke tekstiler med juletrykk inn i mitt hus nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. oktober 2003 #14 Del Skrevet 6. oktober 2003 Julegardiner kan være så mangt da. For meg er julegardiner dyprøde gardiner med hvite heklede gardinbånd. På kjøkkenet er mine "julegardiner" dypblått stoff med stjerner på. Synes det skaper mye mere stemning enn billege stoffer med trykkte nisser på. Det slipper ikke tekstiler med juletrykk inn i mitt hus nei! Julegardiner kan være skikkelig flott, men da må de være smakfulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 6. oktober 2003 #15 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har ikke gardiner i det hele tatt jeg... så julegardiner er ikke tema en gang. Men julegardiner forbinder jeg med barndommen min. Nå har heldigvis mamma fått bedre smak!! Det finnes sikkert fine julegardiner altså, men jeg har bare ikke sett dem enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #16 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skal invitere deg på julekaffe, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 6. oktober 2003 #17 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skal invitere deg på julekaffe' date=' jeg....[/quote'] Og hadde det ikke vært for at jeg bor på andre siden av fjellet så hadde jeg jammen meg stilt opp!!!! :D Fortell om julegardinene dine da, Tex! *Puff skal egentlig sove nå, men ble nysgjerrig!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. oktober 2003 #18 Del Skrevet 6. oktober 2003 1. desember kan du vel henge opp julegardinene :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #19 Del Skrevet 6. oktober 2003 Mine julegardiner er mørkejulerøde med litt gullpynt i. Så har jeg masse av dem, og lang kappe, slik at mest mulig av vinduet er dekket av gardin. I vinduene henger jeg gulljulestjerner, og i et vindu henger jeg to glasskuler, med håndmalt gull på, kjøpt på salg i Bogstadveien til tre hundre kroner stykket en januar for noen år siden... De er dritlekre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 6. oktober 2003 #20 Del Skrevet 6. oktober 2003 Henger mine opp 1. søndag i advent. Har julegardiner på kjøkkenet, men de er så lite julete at de tar ikke oppmerksomheten fra annen pynt. Jeg henger de opp så pass tidlig for her i huset er det ut med jula 2. januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå