Mrs. K Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg skal gifte meg i november :D og trenger en kjole/drakt. Jeg har mulighet for å bruke en dag i Olso i neste uke så jeg trenger forslag til hvilke butikker jeg bør besøke (er ikke kjent i Oslo overhodet). Jeg vil ha en pen kjole, helst lang. Jeg har ikke tenkt meg å bruke vanvittige summer så fra fjorårets kolleksjon på salg er helt greit for meg. Hilsen gifteferdigeTrille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg kan varmt anbefale Poncho på Steen og Strøm. De har både klassiske brudekjoler og selskapskjoler i alle farger. Du kan til og med få kjøpt silkesko som de kan farge i samme farge som kjolen din! :D Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Poncho gikk ut av business i fjor. Jeg vet det ligger en kjolebutikk langs trikkeskinnene rett bak stortinget, kanskje de kan ha noe? (annonserer i hvert fall salg hele tiden) Gratulerer med det forestående bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Piano (tror jeg det heter) i Slottspassasjen har massevis av penklær. Slottspassasjen ligger rett over den ene inngangen til Steen & Strøm. Ellers er det jo en del butikker med pent tøy på Glassmagasinet (på Stortoget) og i Paleet (på Karl Johan, midt i mot Spikersuppa). Kanskje ikke av de billigste alle sammen, men.... Det ligger bl.a. en i 2. etasje på Paleet (litt for seg selv) som hadde mye fint som ikke kostet alt for mye. Husker ikke navnet, men det hørtse litt japansk ut synes jeg. Tror det var et navn med initialene A og M. Lykke til med bryllupet! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Der kan du se hvor oppdatert jeg er..... Sorry! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tusen takk for svar. Da mangler jeg bare å finne kart over Olso så jeg kan stikke ut en passende rute. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 Slottspassasjen - kjolebutikken der, ja. De har mye fint og god service. Jeg har flere ganger kjøpt kjoler på salg der (fjorårets modell) som for eksempel er satt ned fra 5000 til 1500 eller 990.... Men det er ofte veldig mye folk der midt på dagen på lørdagen og butikken er ganske liten. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 Slottspassasjen skal det bli. Hvis jeg kommer rett etter åpningstid på en hverdag går det sikkert bra. Har lyst å få unna kjolekjøpet fort så jeg kan kose meg resten av dagen i Oslo. Takk for hjelp og lykkønskninger. Hilsen Trillesnartgift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 6. oktober 2003 #9 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ellers kan du prøve BU (Be U?) i Ullevållsveien, like ved Deichmanske bibliotek / Regjeringskvatalet. Eller Dolla Rosa i Gunerius-bygget. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva med å ta en titt på http://www.ballkjoler.no? Selve butikken ligger bortenfor trikkestoppet Brugata..(i Storgata) Ta en titt der, mange fine kjoler der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 8. oktober 2003 Takk for endda flere tips. Det blir vist en lang dag :-) Jeg som hater å kjøpe klær. Jeg har noen kilo for mye på magen så jeg håper at jeg finner noe jeg liker og som sitter pent. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #12 Del Skrevet 8. oktober 2003 Prøv Mitt Skattekammer på Grunerløkka, ligger på hjørnet av trondhjemsveien og herslebsgate. De syr kjoler selv pluss at de har veldig mye spesielt der. Jeg har alltid funnet antrekk der når det har vært noe spes. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 9. oktober 2003 Mitt Skattkammer.... Jeg skal bruke behagelige travesko på min handleiOslotur. Takk for gode tips. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 9. oktober 2003 #14 Del Skrevet 9. oktober 2003 Lykke til med handelen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #15 Del Skrevet 10. oktober 2003 AinaK på Sagene! Kåret til Oslos beste brude og selskapskjole forretning i Kapital ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #16 Del Skrevet 10. oktober 2003 Spar deg turen til Aina K. Jeg var der med en venninne for noen mnd siden og hun klagde på at alle kjolene var stjålet under et inbrudd. Men så kreditt sjekket jeg bedriften og ser at hun er på vei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå