Gå til innhold

Nye Skyr Frukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det kommet tre nye varianter av Skyr i butikkene; Skyr Vanilje, Skyr Jordbær og Skyr Mango.

Jeg har bare smakt den med vanilje, men forundrer meg litt hvorfor de heter "Frukt" når det ikke var frukt i den? (Betegnes vanilje som frukt i den forstand kanskje??) Men forsovet helt ok for meg, jeg er ikke glad i fruktbiter i yoghurt/skyr, (mm jeg blander i egenlaget fruktsalat da;)). Det er sikkert fruktbiter i den med jordbær og i den med mango.

Det jeg syns er kjempepositivt med de nye produktene er hvordan begeret er utformet. Nå går det jo an å spise hele innholdet i de nye med den skjeen som kommer med, uten å bli grisete på fingrene. De "gamle" begerene er for lange/skjeen for kort til å kunne få med seg alt;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett de i butikken enda men gleder meg til å smake den med vanilje. Jeg visste forresten ikke at de hadde endret form, utifra de bildene jeg har sett trodde jeg bare at folk var dårlige til å skalere bildene :fnise: Jeg griser alltid når jeg spiser "vanlig" skyr så håper denne løsningen fungerer bedre.

Jeg har opplevd at yoghurt med vaniljesmak betegnes som fruktyoghurt før, aner ikke hvorfor.

Skrevet

Syns i alle fall det er veldig bra at det nå fins Skyr uten kunstig søtstoff :)

Skrevet

Å, er det sukker i Skyr Frukt? :(

Skrevet

Å, er det sukker i Skyr Frukt? :(

Ja, 5% (tror jeg). Jeg synes det er ganske dumt selv, så kommer nok bare til å kjøpe den med vanilje for å smake, og eventuelt en gang i blant som dessert.

Skrevet

Neineinei, det er ikke dumt, det er BRA! :jepp: De variantene som fins fra før inneholder jo kunstig søtstoff, så er jo flott at det kom noen for de som heller vil ha litt sukker.

Skrevet

Jeg har prøvd den med vanilje og likte den. Kommer allikevel til å velge den sukkerfrie varianten fremover, jeg foretrekker den.

Skrevet

Skyr Vanilje er supergod, elsker vanilje. Jeg er av de som IKKE liker at den er med sukker, pga diabetes skal jeg holde meg unna denslags...

Skrevet

Neineinei, det er ikke dumt, det er BRA! :jepp: De variantene som fins fra før inneholder jo kunstig søtstoff, så er jo flott at det kom noen for de som heller vil ha litt sukker.

Ja, jeg er enig i at det er bra at de også har et alternativ for de som heller vil ha sukker :) Egentlig er jeg bare misunnelig for at "dere" fikk en variant med bare vanilje :sjenert: Det er jo ikke det at jeg ikke kan spise sukker, jeg bare foretrekker kunstig søtstoff (ja, er rar).

Skrevet

Den med mango var kjempegod. Jeg takler ikke biter i vanlig youghurt, men i skyr frukt var det masse store faste mangobiter som man må tygge, og det var veldig godt! Men de var litt dyr syns jeg..

Skrevet

Likte alle Skyr Frukt bedre enn orginalen. Mango utpekte seg sterkest. :)

Skrevet

Jeg likte dem veldig godt (og det er forresten frukt i vanilje-varianten, men det står ikke hvilken type). Den første ypen syns jeg smakte for mye kunstig søtstoff. Nå venter jeg bare på at naturell-varianten skal komme i porsjonsstørrelse, Skyr er aller best uten tilsatt smak. Skjønner ikke hvorfor det ikke er mulig å oppdrive noen lignende naturell meieriprodukter i porsjonsstørrelse. Riktignok får man Tine naturell yoghurt i små beger, men da må man jo kjøpe fire om gangen. Er det bare jeg som liker denslags uten frukt/vanilje?

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Synes dette er herlig :) Pleide å blande vaniljestang og sukker i den naturelle før, men dette var etterlengtet :)

Skrevet

Jeg syns ikke den av vanilje smakte noe godt, jordbær var OK men ikke noe jeg løper tilbake for å hamstre av. Har mango i kjøleskapet nå, den har stått noen dager så jeg håper jeg får prøvd den før den må hives.

Skrevet

Jeg ble litt overrasket over å se de nye skyr'ene i butikken, for i en spørreundersøkelse for en måneds tid siden foreslo jeg mangosmak, endring i pakning og uten kunstig søtning. Hurra! ;) Har en i kjøleskapet jeg skal prøve ut i morgen. :)

Skrevet

Har nå smakt vanilje og jordbær. Vanilje var ok, men jordbær var ganske kjedelig. Ingen fruktbiter i jordbær heller! Flott at de har endret pakningen for det ble så mye gris med den originale :Nikke:

Skrevet

Synes det var på tide med litt forandring på smak og sånt på Skyr. Og de nye sortene smakte kjempegodt synes jeg, Jordbær var helt ok, mens Mango og Vanilje Skyren likte jeg veldig godt! :) Den med Mango smak var frisk og god, samtidig som at man kjente skikkelig smak av mango med tanke på de faste bitene som var nedi :) Utrolig godt!

Skrevet

Jeg likte den med mango :) Men jeg kommer ikke til å spise disse ofte, da det er sukker i de. Synes skyr uten sukker er gode også, men er kanskje litt lei av smakene. Håper det kommer nye smaker snart!

Lurer på en ting: Hva er forskjellen på Skyr frukt jordbær og skyr jordbær? Smaker de ulikt?

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

dobbel

Endret av Airi Chikako

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...