Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har bursdag i dag!!!! (og det har Midnattsol og Trøndervejta (skrev jeg nå navnet riktig???) også - Hurra for dere!! :D ) Suzy - sjøldigger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ha en strålende fin dag, alle tre! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 til dere alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hey!!! Gratis til dere alle!!!! Håper det blir mange spennende gaver på dere i dag! + Gode kaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 :D Gratulerer dere andre to også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 dårlig gjort å komme meg i forkjøpet og ikke la oss andre gratulere deg først, altså!! Men GRATULERER MED DAGEN Suzyvennen, og dere andre som har bursdag i dag! Stor klem fra Jamila! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 dårlig gjort å komme meg i forkjøpet og ikke la oss andre gratulere deg først, altså!! Men GRATULERER MED DAGEN Suzyvennen, og dere andre som har bursdag i dag! Stor klem fra Jamila! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. oktober 2003 #9 Del Skrevet 6. oktober 2003 GRATULERER ALLE SAMMEN ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 6. oktober 2003 #10 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer med dagen alle tre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #11 Del Skrevet 6. oktober 2003 Grattis Suzy! Grattis Fredagsbarn Grattis Trønderveitja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 6. oktober 2003 #12 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 6. oktober 2003 #13 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 6. oktober 2003 #14 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer med dagen alle sammen! Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 6. oktober 2003 #15 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #16 Del Skrevet 6. oktober 2003 Happy bursdag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. oktober 2003 #17 Del Skrevet 6. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #18 Del Skrevet 6. oktober 2003 Til alle tre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #19 Del Skrevet 6. oktober 2003 :evil: Legge ut tråd sjøl, slemme slemme dame!!! Skulle jeg gjøre det :cry: ja, ja!! Grattis Girlies!!! Håper dagen blir fæntastisk strålende for dere alle tre!!! Store klemmer fra Glæmmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. oktober 2003 #20 Del Skrevet 6. oktober 2003 .. en til hver ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå