LadyLiss Skrevet 25. november 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 25. november 2003 Hender som griper, holder. Øyne med stikk av angst. Dyrisk tar han meg, tar styrken min. Det eneste plagget rommet eier er et teppe, tynt. I nyanser av skittent blod og rust. Han har gått nå. Jeg fryser. Den tilgrisede madrassen, naken skumgummi, kleber seg til huden min. Skjelvende kler jeg meg. Det er vinter ute, og langt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyLiss Skrevet 27. november 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 27. november 2003 Herreguuud, jeg har lagt på meg 5 kg på to uker! :o Det skal da virkelig ikke gå an! Magen min ser ut som en ballong og jeg er konstant dårlig i magen. Kan umulig være sunt. Las om ei jente i går, hun hadde levd på ett eple + en bolle om dagen, og selvfølgelig endt opp som syltynn. Jeg også vil! Jeg har tenkt i hele natt, og vet at jeg nå har styrke til å greie det...men jeg kan ikke. Det skjer store ting ellers i livet mitt, akkurat nå, og jeg har for mye å miste. Dersom jeg skuffer nå, vil alt rase sammen. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå