Gå til innhold

Hvilken dato får du utbetalt lønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Hvis jeg skal ha lønn den 12, er det da slik at jeg før lønnen for hele måneden før, eller fra og med 12 den forrige mnd til 12 denne måneden?

altså om jeg får lønn fra 12.september- 12 oktober eller at jeg får for hele september 12.oktober og for hele oktober 12 november i gjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal ha lønn den 12, er det da slik at jeg før lønnen for hele måneden før, eller fra og med 12 den forrige mnd til 12 denne måneden?

altså om jeg får lønn fra 12.september- 12 oktober eller at jeg får for hele september 12.oktober og for hele oktober 12 november i gjen?

Det mest vanlige er å få for hele måneder, altså at lønnen 12. oktober gjelder for hele september, evt. hele oktober. Ettersom det ikke er noen faste regler på dette må du høre med lønningskontoret ditt hvordan det er hos dere.

Forøvrig får jeg lønn 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Tror ikke jeg har noen fast dato. Men jeg får den alltid mellom 1. til 12. hver måned. Jobber på gatekjøkken.

Må være slitsomt å ikke ha noen fast dag.

Får lønn 12, ansatt som lærling i kommunen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får lønn den 12,kommunalt - får for halve måneden jeg har jobbet og resten er forskudd for den mnd. Ekstravakter derimot får vi etterbetalt den påfølgende mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg får lønn 15. hver måned. Da jeg begynte i jobben var det 28., men det ble raskt endret på. Har som regel vært 15. i alle jobbene jeg hatt hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12. hver mnd i en kommunal stilling jeg har, og 10. hver mnd i en jobb i privat sektor.

I tillegg får jeg studielån den 15. i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Jeg får den siste dagen i mnd. Enten 30 eller 31. Havner datoen på lørdag,søndag eller helligdag får vi det dagene før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...