Gå til innhold

Enkle pusteøvelser for avslapning og muskelspenninger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som har erfaring med avslapingsteknikker man kan lære seg raskt uten for mye trening og konsentrasjon i begynnelsen? Er plaget med bekymringer, litt panikkangst og uro, muskelspenninger og lavt selvbilde. Til uken skal jeg til legen og ta opp problemene men sliter daglig med avbrutt søvn, innsovningsproblemer og tidlig oppvåkning samtidig som jeg anstrenger meg for å fungere og har et press på meg på jobben.

Jeg merker at jeg er ukonsentrert og trett og fungerer bare nå ved å få unna de mest viktigste sakene. Det meste utsetter jeg fordi jeg ikke fungerer optimalt og ikke klarer konsentrere meg. Føler meg utbrent og deprimert. Jeg prøver å møte følelsene og betrakte de nøytralt, men tankene kommer tilbake. Klarer det når det er noe jeg er nødt til, men utsetter resten til jeg er mer uthvilt. Legger til at jeg har en jobb der jeg ikke kan gjøre noe halvveis og merker at sjefen blir litt stresset. Men har vært ærlig og sagt at jeg har sliter med søvn og at jeg skal få det gjort og at jeg imens holder løpende dialog med foretningsforbindelser uten å komme med noe resultat pr idag. Har bedt om forlenget frist.

Jeg fungerer ikke og det er et stort press når jeg utsetter ting. Kan få akutt time hos legen i morn og be om sykemelding noen dager, men må da sette andre inn i arbeidsoppgavene først.

Noen kgbrukere som kan anbefale avslapningsøvelser som ikke krever mye konsentrasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...