AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #1 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har utrolig nok sluttet å henge meg så mye opp i hvordan jeg ser. Før var jeg veldig opptatt av at jeg måtte slanke meg og bli tynnere for å være pen. Men jeg merker at jeg nå har begynt å slå meg mer og mer til ro med utseendet mitt. Er selvfølgelig ikke 100 prosent fornøyd med hver del av kroppen min, og har mine tider hvor jeg synes jeg ser helt kvalm ut (slik som sikkert de fleste kan få). Bortsett fra det er jeg fornøyd, og det føles godt :gjeiper: I hvert fall med tanke på at jeg bare er 19 år. Skulle bare ønske flere av blant annet venninnene mine kunne slutte å være så opphent i kropp og slanking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 12. september 2010 #2 Del Skrevet 12. september 2010 Du får si ifra til dem men de fleste damer er jo sånn av natur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #3 Del Skrevet 13. september 2010 Tror vi jenter blir mer avslappet i forhold til kropp jo eldre vi blir. Så bra at du er kommet dit allerede TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 13. september 2010 #4 Del Skrevet 13. september 2010 I tillegg er det fåfengt å dvele ved fortid og alt man uansett ikke får endret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå