Gjest Anonym for øyeblikket Skrevet 5. oktober 2003 #1 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei på dere, håper noen kan go meg svar..... Jeg og samboeren min har vært sammen i 4 år og sex livet er vel ikke akkurat like aktivt som det var tidligere. Kommer nok av at vi har to små barn som er ganske så krevende om dagen så da slokner jeg før jeg når puta om kvelden. Da vi har sex er det ganske så fort gjort, ikke misforstå meg, for vi har det veldig fint sammen! Men igår var samboeren min ute med noen kamerater og det ble jo litt alkohol. Og jeg tar aldri feil; Da han har vært ute og drukket blir han bare VERDENS BESTE ELSKER da han kommer hjem. Så da han kom hjem inatt var han så kosete og omtenksom. Ikke forog gå i detalj, men vi holdt på i 1,5 timer!!!!!!! Vi hadde det kjempe bra! Men hva kommer det seg av at han blir en slik superelsker da han har drukket? Da gjør han ting som ikke han gjør da han er klinkende edru! Det skal sies at han ikke var full da han kom hjem, men i godt humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. oktober 2003 #2 Del Skrevet 5. oktober 2003 Alkohol gjør jo at vi blir mer løsslupne og kanskje ikke har så mange hemninger. Vet jo ikke hvordan det er for andre, men for min del blir jeg nok mer oppfinnsom, løssluppen og mindre "ordentlig" når jeg har drukket litt. Og sex'en blir ofte en del bedre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #3 Del Skrevet 5. oktober 2003 Han tør mer, samtidig blir han mer utholdende enn ellers, fordi alkohol er en nervegift som "lammer" nervecellene. Det er den samme effekten som gjør at fulle menn har problemer med å gjennomføre et samleie, eller å då'n opp i det hele tatt. Alkohol i passe doser er ikke dumt for sexlivet, men for mye er ikke av det gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 5. oktober 2003 #4 Del Skrevet 5. oktober 2003 Alkohol i passe doser er ikke dumt for sexlivet, men for mye er ikke av det gode. Enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 5. oktober 2003 #5 Del Skrevet 5. oktober 2003 Enig med deg! Bare det ikke blir for ofte, man kan ikke gjøre seg avhengig av å ha alkohol i blodet for å ha det bra heller da. Noen barrierer brytes kanskje - til det begges fordel der og da... og dermed kanskje uten alkoholen neste gang...? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #6 Del Skrevet 5. oktober 2003 Som de andre sier blir man lett mer løssluppen og oppfinnsom når man er " i godt humør". Merker det både på meg selv og på de mennen jeg har vært sammen med. Hvis du ikke allerede har gjort det, er det kanskje ikke så dumt å gi ham en tilbakemelding på at du liker det han gjør når han har drukket. Selvfølgelig helst uten å nevne det faktum at han hadde promille når han gjorde det. Det kan ha den positive effekten at han da også gjør slike ting i edru tilstand. Tror de fleste menn følger oppfordringen hvis jenten forteller at det og det som du gjorde sist, var utrolig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 5. oktober 2003 #7 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ble visst ikke innlogga i dag. Gjesten over er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. oktober 2003 #8 Del Skrevet 5. oktober 2003 Sex er definitivt best uten alkohol, men morsomst med..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 6. oktober 2003 #9 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har hørt om flere av mine venner som har sagt at dem holder ut mye lengre med litt alkohol innenbors, men jeg for min del holder meg som regel langt unna når jeg drikker.. kommer nok av at i min ungdom (nei å gammel jeg plutselig var blitt da.. ) hadde drukket for mye, og ikke fikk den ikke opp i det heletatt :cry: Var svært pinelig å lovde meg selv at det aldri skulle skje igjen -i allefall ikke av den grunnen.. Dessuten så tør jeg være meg selv uten alk, og synes sexen er så MYE bedre ute.. men det er jo bare mine tanker om sake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #10 Del Skrevet 6. oktober 2003 Uff.. sex og alkohol bør ikke blandes. Det tar så lang tid da.... Edru sex er definitivt det beste!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå