Gå til innhold

Trenger jenter som for mye oppmerksomhet sin mening!

twang

Anbefalte innlegg

Det ser ut som det går bra dette :D. Eg tror ikkje det at du spanderer på hun vil avgjøre om hun ser på deg som en venn eller potensiel kjæreste. Det at du avtaler shopping bare med hun viser at du er pågående spør du meg. Det er ok å spandere på hun så lenge du ikkje gjør det for å vinne hennes aksept på noen måte. Spør deg selv: får du posetivt inntrykk av folk som prøver å få deg til å like de med at de kjøper ting til deg? Så lenge du kommer fra et sted der du vil gjøre det uten noen baktanker så er det greit å spandere in my opinion. Though eg unngår dette på første date fordi det kan gi ut feile signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg så mye til senere i dag :D

Jeg tenkte å foreslå å spise på en cafe, hvor de serverer en sinnsykt god lasange, og det er vel noe annet enn fastfood som maccern osv vel :D

det tror jeg blir mer hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Jeg er en helt gjennomsnittlig person som har vært forelska i en veldig vakker jente lenge nå, hun har akkurat blitt singel og jeg har veldig lyst til å bli kjent med henne.

Hun er en venninne av kusinen min, så vi er "bekjent".... MEN hvordan skal en gjennomsnittlig person gå fram til en så nydelig jente som får veldig mye oppmerksomhet fra andre gutter..

nå vet jeg at utseende er veldig viktig, men det jeg lurer på er ville dere satt mer pris på en gjennomsnittlig person som dere kommer godt til overs med,

eller en gutt som er veldig kjekk som dere sikkert hadde hatt det morro med noen uker, måneder.. og håper på at han er gøy å være med også..

Eller ville dere funnet på en minst mulig uhøflig måte å avslå en flørt med den gjennomsnittlige personen..

jeg setter pris på et ærlig svar :)

P.S. jeg har snakket med denne jenten et par ganger over facebook og i en felles fest et par ganger, og har mye av de samme interessene...

Men er så usikker siden hun er veldig veldig vakker...

jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre-

Vell hei - WW her ! Jeg får jo veldig mye oppmerksomhet , både her på KG og ute på byen blant både menn og damer ...he he Har alltid vært sånn ...

Vi smellvakre damer tar til takke med helt greie vanlige snille menn når vi er klare for å " binde oss " og lei av singellivet - nettopp forde de er SERIØSE og vi får tillitt til dem raskere enn de playboyene vi er gått lei av pga useriøsiteten demmes og deres ønske om å være evig ungkar , passer dårlig med våre mål en gang i fremtiden i hvertfall ! Er det noe vi vet - så er det at smellvakre gutter er useriøse ...og lite å satse på desverre , dersom man ønsker noe seriøst selv i hvertfall .

Så selv om du beskriver deg selv som bare " gjennomsnittlig " - så er det nettopp dere gjennomsnittlige karene som ender opp med de hotteste og fineste damene til slutt , nettopp forde dere er seriøse og ikke redde for å binde dere i forhold , samboerskap osv osv , slik som playboyene alltid er ... Og dette vet også vi vakre damer som er vant til å få mye oppmerksomhet , både seriøs og useriøs oppmerksomhet fra alle kanter og typer av menn .

Vil si at det er en FORDEL for deg at du er helt vanlig gjennomsnittlig . Dette vekker tillitt & trygghet nok hos denne vakre damen ...som er drit lei av playboyene og hunkene hun har brent seg på før ...

Hun tenker sikkert - at du er stikk motsatt av hva en " playboy " er , og tenker nok at det kan være verd å bli kjent med deg , da du virker åpen , ærlig med dine intensjoner med henne og seriøs + respekterer henne . Vise respekt , ikke behandle henne som en dum og deilig barbi dukke du flørter og driver spill med ...osv Men oppriktig seriøs og interesert i henne .

Tror absolutt du kan ha sjangs på henne ! Dersom du opptrer seriøst og våger ta initiativ ovenfor henne på en hyggelig , ærlig og oppriktig måte . Damer som er klar for forhold / kjæreste - liker at mannen opptrer seriøst og er åpen og ærlig med sine intensjoner ovenfor henne .Og ikke redd for å vise det heller .Så syns ikke du har noe problem . Tvert om har du alle sjangser åpne ang. denne dama ! Dersom HUN er klar for ny kjæreste da ....nytt bekjentskap .

Som sagt - det er dere vanlige gjennomsnittlige karene som ender opp med de flotteste damene til slutt ....

Mens playboyene av menn ...ender opp med mye styggere og mindre attraktive damer selv ...til slutt , nettopp forde de er så redd for å binde seg før de fyller 60 år ...he he Så alle de virkelig bra damener er for lengst opptatt ....når playboyene endelig er klare for å slå seg til ro ...

Så stå på !!! Ikke gi opp før du har prøvd ...å ta initiativ ovenfor henne .

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det går bra dette :D. Eg tror ikkje det at du spanderer på hun vil avgjøre om hun ser på deg som en venn eller potensiel kjæreste. Det at du avtaler shopping bare med hun viser at du er pågående spør du meg. Det er ok å spandere på hun så lenge du ikkje gjør det for å vinne hennes aksept på noen måte. Spør deg selv: får du posetivt inntrykk av folk som prøver å få deg til å like de med at de kjøper ting til deg? Så lenge du kommer fra et sted der du vil gjøre det uten noen baktanker så er det greit å spandere in my opinion. Though eg unngår dette på første date fordi det kan gi ut feile signaler.

Er ikke de store og dyre ting som teller eller sjarmerer mest n når det gjelder å spandere noe ! Men de små søte ting TS ! Feks - Ta med deg en pose med sjokolade til henne når du kommer på besøk for første gang ! Det er veldig søtt og sjarmerende av deg . Vil smelte hennes hjerte - garantert : )

Selvfølgelig liker kvinner små gaver og oppmerksomhet , men det trenger ikke være de dyre ting som gleder mest ...

Hilsen WW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selv om du beskriver deg selv som bare " gjennomsnittlig " - så er det nettopp dere gjennomsnittlige karene som ender opp med de hotteste og fineste damene til slutt , nettopp forde dere er seriøse og ikke redde for å binde dere i forhold , samboerskap osv osv , slik som playboyene alltid er ... Og dette vet også vi vakre damer som er vant til å få mye oppmerksomhet , både seriøs og useriøs oppmerksomhet fra alle kanter og typer av menn .

Vil si at det er en FORDEL for deg at du er helt vanlig gjennomsnittlig . Dette vekker tillitt & trygghet nok hos denne vakre damen ...som er drit lei av playboyene og hunkene hun har brent seg på før ...

Hun tenker sikkert - at du er stikk motsatt av hva en " playboy " er , og tenker nok at det kan være verd å bli kjent med deg , da du virker åpen , ærlig med dine intensjoner med henne og seriøs + respekterer henne . Vise respekt , ikke behandle henne som en dum og deilig barbi dukke du flørter og driver spill med ...osv Men oppriktig seriøs og interesert i henne .

Du forutsetter her et individ som faktisk klarer å lære av sine feil. Noe ikke alle klarer.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke de store og dyre ting som teller eller sjarmerer mest n når det gjelder å spandere noe ! Men de små søte ting TS ! Feks - Ta med deg en pose med sjokolade til henne når du kommer på besøk for første gang ! Det er veldig søtt og sjarmerende av deg . Vil smelte hennes hjerte - garantert : )

Selvfølgelig liker kvinner små gaver og oppmerksomhet , men det trenger ikke være de dyre ting som gleder mest ...

Hilsen WW

Ikke alle kvinnemennesker liker sjokolade. Har vel noe med slanking å gjøre sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så kjøpte jeg 3 jeans, et par kule gensere, og en tøff jakke :D

Det var en utrolig koselig kveld og vi småsnakket om alt mulig rart.

Jeg spanderte middag på henne, og det syntes hun var utrolig snilt av meg, og insisterte at neste gang skulle hun ta seg av regningen. Er det noe jeg bør gå med på?, i og med at det er år 2010 nå og likestilling og sånt, for hun kan jo bli fornærmet at jeg tar meg av regningen igjen siden hun kanskje vil tro at jeg ikke tror hun kan betale for seg selv..

men igjen.. jeg liker henne så mye. vi har de samme interessene som musikk, serier, filmer, sport og alt mulig rart. jeg viste jo i grunn hva interessene hennes var forno, men spørte allikevel siden det var for å holde samtalene i gang.

Jeg kjøpte et par sokker til henne som hun kommenterte var så søte.

Da tenkte jeg.. hmm.. skal bare lure henne bort fra butikken, og få henne nær toalettet så jeg kan unnskylde meg å si at jeg må på toalettet.

Da stakk jeg til butikken og kjøpte henne et par sokker til 150 kr, ikke dyrt, men koselig iallefall.

og ga den til henne og sa denne fortjener du siden du hjalp meg idag. Da lo hun lurt, og smilte utrolig sexy til meg. :D

Når jeg kjørte henne hjem så ga hun meg et kyss på kinnet... jenter gir vel ikke gutte venner et kyss på kinnet vel? Jeg er så utrolig forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så kjøpte jeg 3 jeans, et par kule gensere, og en tøff jakke :D

Det var en utrolig koselig kveld og vi småsnakket om alt mulig rart.

Jeg spanderte middag på henne, og det syntes hun var utrolig snilt av meg, og insisterte at neste gang skulle hun ta seg av regningen. Er det noe jeg bør gå med på?, i og med at det er år 2010 nå og likestilling og sånt, for hun kan jo bli fornærmet at jeg tar meg av regningen igjen siden hun kanskje vil tro at jeg ikke tror hun kan betale for seg selv..

men igjen.. jeg liker henne så mye. vi har de samme interessene som musikk, serier, filmer, sport og alt mulig rart. jeg viste jo i grunn hva interessene hennes var forno, men spørte allikevel siden det var for å holde samtalene i gang.

Jeg kjøpte et par sokker til henne som hun kommenterte var så søte.

Da tenkte jeg.. hmm.. skal bare lure henne bort fra butikken, og få henne nær toalettet så jeg kan unnskylde meg å si at jeg må på toalettet.

Da stakk jeg til butikken og kjøpte henne et par sokker til 150 kr, ikke dyrt, men koselig iallefall.

og ga den til henne og sa denne fortjener du siden du hjalp meg idag. Da lo hun lurt, og smilte utrolig sexy til meg. :D

Når jeg kjørte henne hjem så ga hun meg et kyss på kinnet... jenter gir vel ikke gutte venner et kyss på kinnet vel? Jeg er så utrolig forelsket.

Hehe :D virker ikkje som du trenger råd xD, klarer det fint selv. Hvis hun vil spandere på deg så går du med på det :D, krysser fringene for at dette går veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen WW

Det er godt mulig eg er for sær på dette, har sett så mange gutter/menn brenne seg på dette at eg frastår fra å spandere i begynnelsen. Det er kanskje de store tingene som skremmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva er i veien med deg.Hvordan kan du si at bare fordi han er litt usikker og sjenert så skal han gi opp håpet om å være med en han er interessert i.

Ikke snakk om ting du ikke har peiling på. Du kan ikke komme å si noe om hva alle damer vil ha. Mange damer liker faktisk de litt sjenerte og forsiktige, og ikke de skråsikre med alt for mye selvtillit.

Fordi damer ikke liker usikkre menn! Gror han ikke hår på balla kan han skyte uendelig mange hvite piler etter en hver dame i hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Jeg er en helt gjennomsnittlig person som har vært forelska i en veldig vakker jente lenge nå, hun har akkurat blitt singel og jeg har veldig lyst til å bli kjent med henne.

Du høres ut som om du har liten selvtillit og det liker ikke jenter. Tror hun vil avslå deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi damer ikke liker usikkre menn! Gror han ikke hår på balla kan han skyte uendelig mange hvite piler etter en hver dame i hele verden.

Har du ikke lært dette før du ble voksen??!!

Jeeez..du burde ha hatt noen som lærte deg opp litt før kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest navnelapp

Du høres ut som om du har liten selvtillit og det liker ikke jenter. Tror hun vil avslå deg.

Eh? Han har jo allereie spist middag med henne? Og ho har sagt at neste gong skal ho betale? Altså blir det ein neste gong. Det er det jo ikkje alle som får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla folkens..

Jeg våknet opp med en melding i dag..

Der sto det.

Henne: "Hey mittnavn, du så veldig kjekk ut med de klærene vi valgte :D, hva skal du gjøre i dag? Kyss og klem ;D

Meg: tusen takk :D, du har god smak så jeg har deg til å takke. hehe :), vet ikke hva jeg skal gjøre i dag. men vi kan jo finne på noe. kyss og klem tilbake :D

Henne: tja, det er veldig fint vær idag. skal vi spille litt vollyball kanskje?

Meg: jeg elsker vollyball, har du ball da?

Henne: jeg kjenner en som har

meg: kult, hvem skal vi ta med da? (var redd for at hun kanskje skulle ta med noen gutter hun liker.)

henne: petter, fredrik, henrik og per arne fra klassen min.

meg: høres godt ut...

henne: ja, de liker å spille vollyball også. så er nesten garatert at de blir med, har ikke spørt dem ennå, men de sier ja.. antar jeg :D

meg: ok, bare å få med dem. :)

Henne: kanskje vi kan ta en liten matbit etterpå? kyss og klem, gleder meg til senere idag.

meg: :D vi må være på lag da. ellers slår du meg igjen. haha kyss og klem :P, og ja, vi blir sikkert sultne da.

henne: ok, er det greit at guttene blir med oss å spiser da?

Meg: jo det er sikkert greit det.

Henne: Kult, da snakkes vi... Glad i deg.

Meg: gla i deg også. og det skal bli en morsom dag. :D

....

hun fikk bare med gutter, og spørte om dem kan spise med oss. samtidlig at hun skrev at hun var glad i meg.. er dette mikset signaler eller?

det virker som hun flørter med meg, men det kan jo hende at hun flørter med flere andre gutter.

Men på en annen side så er det alltid hun som skriver kyss og klem og glad i deg først..

jeg vet ikke hva jeg skal tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla folkens..

Jeg våknet opp med en melding i dag..

Der sto det.

Henne: "Hey mittnavn, du så veldig kjekk ut med de klærene vi valgte :D, hva skal du gjøre i dag? Kyss og klem ;D

Meg: tusen takk :D, du har god smak så jeg har deg til å takke. hehe :), vet ikke hva jeg skal gjøre i dag. men vi kan jo finne på noe. kyss og klem tilbake :D

Henne: tja, det er veldig fint vær idag. skal vi spille litt vollyball kanskje?

Meg: jeg elsker vollyball, har du ball da?

Henne: jeg kjenner en som har

meg: kult, hvem skal vi ta med da? (var redd for at hun kanskje skulle ta med noen gutter hun liker.)

henne: petter, fredrik, henrik og per arne fra klassen min.

meg: høres godt ut...

henne: ja, de liker å spille vollyball også. så er nesten garatert at de blir med, har ikke spørt dem ennå, men de sier ja.. antar jeg :D

meg: ok, bare å få med dem. :)

Henne: kanskje vi kan ta en liten matbit etterpå? kyss og klem, gleder meg til senere idag.

meg: :D vi må være på lag da. ellers slår du meg igjen. haha kyss og klem :P, og ja, vi blir sikkert sultne da.

henne: ok, er det greit at guttene blir med oss å spiser da?

Meg: jo det er sikkert greit det.

Henne: Kult, da snakkes vi... Glad i deg.

Meg: gla i deg også. og det skal bli en morsom dag. :D

....

hun fikk bare med gutter, og spørte om dem kan spise med oss. samtidlig at hun skrev at hun var glad i meg.. er dette mikset signaler eller?

det virker som hun flørter med meg, men det kan jo hende at hun flørter med flere andre gutter.

Men på en annen side så er det alltid hun som skriver kyss og klem og glad i deg først..

jeg vet ikke hva jeg skal tro...

Det virker som du klarer deg helt fint. At andre gutter er med skal du ikke bry deg om, selv om jeg syns kanskje det er litt rart at hun vil ha de med å spise. Men hun spurte jo om det var greit for deg, så det er jo ett godt tegn. At en 18år gammel jente skriver kyss og klem og glad i deg bør du ikke ta så bokstavelig. Å bli glad i noen på en slik måte at du kan skrive det til noen og virkelig mene det, tar lengre tid enn en bowling kveld og en dag på shopping. Men det virker som hun er interessert i deg, absolutt. STÅ PÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok. idag tok jeg sjangsen.

etter vi spilte vollyball så spørte jeg henne om hun kunne tenkt å være med på kino sammen på fredag.. og hun sa ja :)

Da er det vår første offisielle date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Så flott! Eg heiar på deg. :-) At ho ville ha med dei guttane var vel berre fordi ho veit at dei og spelar volleyball? Ikkje bekymr deg over det. Det virkar definitivt som om det er deg ho vil ha. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...