smile Skrevet 5. oktober 2003 #1 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jippi!!!!!!!!!!! Nå er jeg endelig blitt kone! Det er helt utrolig, jeg får klump i halsen allerede etter andre setning... Dagen startet hos frisøren og det ble alvorlig stress på slutten selv om hun lovte at det ikke skulle bli det. Det var litt synd for jeg rakk jo nesten ikke å se meg selv i finstasen! Etterpå var vi hos fotografen. Jeg gleder meg sånn til å få bilder. Tror det kan bli bra for vi tok en del utebilder ved sjøen. Vielsen var veldig flott, personlig og trivelig. Det var så godt å sitte der å bare smile og se på min mann og alle festkledde gjestene. Men jammen var det fort gjort å bli gift. Et stort tips: nyt dagen, den raser gjennom fingrene dine! Festen var også helt flott. Kjempemange taler og god middag. Den varte forresten i 4 1/2 time og enda måtte noen ta talene sine til kaffen. Neste ut var polonese og brudevals. Det var godt å røre på seg. Brudevalsen var kjempeflott med alle gjestene rundt og vi dansa til trekkspill! Morsomt! :D Trekkspillet visste vi ikke noe om, for vi hadde øvd til en cd. Videre ble det kaffe og MANGE gode kaker. Utover kvelden ble det mye underholdning og musikkinnslag fra venner. Det satte vi stor pris på. I tre-tida tok vi adjø og fikk etterhvert sove! Det var en helt unik og fantastisk dag. Utrolig flott å tenke tilbake på! I dag har vi rydda litt i gaver ( utrolig mye flott) etter å ha vært på ferie ei uke. Det var godt! Jeg er egentlig glad det er over, så nå nyter vi bare hverandre. Vi gleder oss til å få bilder for å skjønne og huske litt mer. Som jeg sa, dagen gikk bare så altfor fort. Takk for all hjelp her inne og lykke til dere også. Gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja04 Skrevet 5. oktober 2003 #2 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gratulerer så mye! Høres ut som dere hadde deres perfekte dag :D sikkert velfortjent! (spm: hvor lang tid brukte du hos frisøren?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg brukte drøye to timer hos frisøren. Det var med påkledning og alt. Ikke rart det ble stress men hun mente helt sikkert at det skulle gå. Det må sies at jeg har naturlige krøller så jeg slapp å krølle noe. Det var bare å sette i kjempemange nåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 5. oktober 2003 #4 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gratulerer, og de beste ønsker for fremtiden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 5. oktober 2003 #5 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gratulerer så mye - nyt tiden som nygift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 5. oktober 2003 #6 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gratulerer så mye som nygift! Håper vi sitter igjen med like mange gode minner om dagen som dere gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 5. oktober 2003 #7 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gratulerer så mye, høres ut som dere hadde en stålende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 5. oktober 2003 #8 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gratulerer så masse, gleder oss til å se bilder fra den store dagen. Hvor var dere på bryllupsreie ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 5. oktober 2003 #9 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvor var dere på bryllupsreie ? Vi var på hytta på fjellet. Ellers hadde vi to hotellnetter i Tr.heim. Vi bestemte oss egentlig for storbyferie men er så glad for at vi ikke gjorde det. Vi har vært og er fortsatt veldig utslitt så å orientere seg i en ny by hadde vært pes for meg. Har forresten sovet 12 timer hver natt denne uka. HERLIG!!!! Talglys, peisvarme og vin var tingen for oss! Anbefales!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 6. oktober 2003 Takk for alle gratulasjoner forresten! Glemte å si det ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 6. oktober 2003 #12 Del Skrevet 6. oktober 2003 på etterskudd hørtes ut som dere fikk en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. oktober 2003 #13 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer som Frue Lykke til videre i ekteskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 6. oktober 2003 #14 Del Skrevet 6. oktober 2003 GRATULERER :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 6. oktober 2003 #15 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer så mye! Håper du vil dele bilder med oss *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 6. oktober 2003 #16 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer så mye! Gøy å lese! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 6. oktober 2003 #17 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer så mye som fru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 6. oktober 2003 #18 Del Skrevet 6. oktober 2003 GRATULERER så masse! Hørtes ut som en herlig dag! Og bryllupsreisen var av slaget jeg kunne tenke meg! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIKKELBRUD Skrevet 9. oktober 2003 #19 Del Skrevet 9. oktober 2003 Masse gratulasjoner og lykkeønskninger for fremtiden!! Bryllupsferie på hytta er deilig, det er jeg skjønt enig i, vi hadde også det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 10. oktober 2003 #20 Del Skrevet 10. oktober 2003 Så ikke tråden før nå, men vil jo selvfølgelig gratulere deg som Fru! Håper vi får se bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå