Fat Sally Lee Skrevet 5. oktober 2003 #1 Del Skrevet 5. oktober 2003 Fra brukerreglene: Vennligst ikke utnytt forumet ved å skrive unødvendig mange innlegg for og bedre din rangeringen, da vil sannsynligvis moderatorene eller administratorene senke innleggsantallet ditt. Lurer bare på hva som er poenget med disse sitattrådene jeg...Er det noen som har giddet å lese alle? Synes dette ligner på en kamp om å få flest innlegg, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #2 Del Skrevet 5. oktober 2003 Spiller det noen rolle, så lenge de ligger inne på en tråd? Må jo være opp til hver og en om de vil lese de eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jo, det er jo forsåvidt sant det, men siden det står sånn i reglene... Fatter ikke helt poenget...Det er jo liksom litt unødvendig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #4 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva om noen liker å ha slikt på en plass? Er sikkert noen som er interessert i slikt, mye rart her inne forstår du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. oktober 2003 #5 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvis noen bare produserer innlegg bare for å få flest mulig så dem om det. Jeg tror da de fleste er inne på de trådene for det er der de trives best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. oktober 2003 #6 Del Skrevet 5. oktober 2003 Doh! Nå mikset jeg Madame Sparkly og Madam Felle også. Fra noen dager siden trodde jeg Madame Sparkly var Madam Felle, med ny avatar og endel mindre innlegg. Kanskje jeg rett og slett skal ta en laaang ferie fra KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #7 Del Skrevet 5. oktober 2003 Doh! Nå mikset jeg Madame Sparkly og Madam Felle også. Fra noen dager siden trodde jeg Madame Sparkly var Madam Felle, med ny avatar og endel mindre innlegg. Kanskje jeg rett og slett skal ta en laaang ferie fra KG? ikke lett med nye avartarer gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 5. oktober 2003 #8 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg skjønner ikke hvorfor noen bryr seg om hvor mange innlegg andre skriver. Spesielt ikke på Snikk-Snakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #9 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg skjønner ikke hvorfor noen bryr seg om hvor mange innlegg andre skriver. Spesielt ikke på Snikk-Snakk. En som har forstått det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå