AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jeg har alltid hatt sans for russisskklingende navn. Anastasia, Natasha og Tatiana er blant mine favoritter. Hva synes dere om disse, blir de for spesielle i Norge? Har ikke like stor sans for guttenavnene... Igor, Ivan, Vladimir :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Jeg synes de blir litt spesielle, men det er mange navn som er spesielle. Jobber/har jobbet sammen med en del russiske som har navn som går bedre også her hjemme, som Katarina, Julia, Elena, Diana Natalia og Maria. Det er også en del av dem som har mer spesielle navn som jeg ikke engang kan stave eller uttale. Men det er også slik at de fleste har "kjælenavn" som de bruker seg imellom og det er slik som Natasj(a), Katja etc.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Jeg syntes Dmitri er ett flott guttenavn, men passer liksom ikke på en norsk gutt...
Caramba Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Alexander er erkerussisk og er mye brukt i Norge. Nicolas/ Nicolai er vel også russisk? Boris er litt kult, da... He he.
Que Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Alexander er erkerussisk og er mye brukt i Norge. Nicolas/ Nicolai er vel også russisk? Boris er litt kult, da... He he. Faren min heter Boris, og han er sør-amerikaner, hehe... Jeg liker veldig godt Elena;D Det er et fiiint navn..
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Katharina, Zalina, Alexander, Natalia..... Vladimir...... Guttenavn er det verre med, der vet jeg ikke så mange. Fjodor, Leo..... Zalina er litt kult da...
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Tatiana kan hun jo bli terget for, siden det blir tatti/tatter(pupper) Silikon i tatti:p
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #10 Skrevet 13. september 2010 Fjodor Sergij Dimitrij Konstantin Gregorij Pavel Alekseij Vasilij Vladimir Yuri Ivan Marjana Irina Natalija Polina Aglaja Albina
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #11 Skrevet 13. september 2010 Alexander er erkerussisk og er mye brukt i Norge. Nicolas/ Nicolai er vel også russisk? Boris er litt kult, da... He he. Alexander er Gresk av opprinnelse ikke russisk
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #12 Skrevet 13. september 2010 Katharina, Zalina, Alexander, Natalia..... Vladimir...... Guttenavn er det verre med, der vet jeg ikke så mange. Fjodor, Leo..... Zalina er litt kult da... Leo er latinsk
Crow Jane Skrevet 13. september 2010 #13 Skrevet 13. september 2010 Skjønte ikke helt om du var ute etter gutte- eller jentenavn, men både Anja og Sonja er av russisk opprinnelse....og ganske vanlig her til lands også. To fluer i en smekk, kan man si ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå