Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt sans for russisskklingende navn. Anastasia, Natasha og Tatiana er blant mine favoritter. Hva synes dere om disse, blir de for spesielle i Norge? Har ikke like stor sans for guttenavnene... Igor, Ivan, Vladimir :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de blir litt spesielle, men det er mange navn som er spesielle. Jobber/har jobbet sammen med en del russiske som har navn som går bedre også her hjemme, som Katarina, Julia, Elena, Diana Natalia og Maria. Det er også en del av dem som har mer spesielle navn som jeg ikke engang kan stave eller uttale. Men det er også slik at de fleste har "kjælenavn" som de bruker seg imellom og det er slik som Natasj(a), Katja etc.

Skrevet

Jeg syntes Dmitri er ett flott guttenavn, men passer liksom ikke på en norsk gutt...

Skrevet

Alexander er erkerussisk og er mye brukt i Norge. Nicolas/ Nicolai er vel også russisk? Boris er litt kult, da... He he.

Skrevet

Alexander er erkerussisk og er mye brukt i Norge. Nicolas/ Nicolai er vel også russisk? Boris er litt kult, da... He he.

Faren min heter Boris, og han er sør-amerikaner, hehe...

Jeg liker veldig godt Elena;D Det er et fiiint navn..

Skrevet

Katharina, Zalina, Alexander, Natalia..... Vladimir...... Guttenavn er det verre med, der vet jeg ikke så mange. Fjodor, Leo..... Zalina er litt kult da...

Skrevet

Tatiana kan hun jo bli terget for, siden det blir tatti/tatter(pupper)

Silikon i tatti:p

Skrevet

OOOooooolga

Skrevet

Fjodor

Sergij

Dimitrij

Konstantin

Gregorij

Pavel

Alekseij

Vasilij

Vladimir

Yuri

Ivan

Marjana

Irina

Natalija

Polina

Aglaja

Albina

Skrevet

Alexander er Gresk av opprinnelse ikke russisk

Skrevet

Katharina, Zalina, Alexander, Natalia..... Vladimir...... Guttenavn er det verre med, der vet jeg ikke så mange. Fjodor, Leo..... Zalina er litt kult da...

Leo er latinsk

Skrevet

Skjønte ikke helt om du var ute etter gutte- eller jentenavn, men både Anja og Sonja er av russisk opprinnelse....og ganske vanlig her til lands også. To fluer i en smekk, kan man si ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...