AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 jeg pleier å trene, og har også mye energi til vanlig. nå er jeg gravid i uke 8.. vet det er vanlig med trøtthet, men er det også vanlig at man blir slapp og tung i korppen? skulle gå tur/jogge i dag, men bena mine var som bly.. er dette normalt?
SummerJoy Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Helt normalt ja. Jeg har hatt det slik helt frem til uke 20 ca. Kroppen føles liksom helt "seigemann". Merkelig følelse, og veldig ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 det var godt å høre at det var normalt. skikkelig kjipt ja.. men er dette noe som vil vare hele svangerskapet, eller er det verst i første trimester? ts
Ava Mae Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 (endret) Mine første 10 uker har også vært slik. Det sies at de fleste symptomer/plager letter når man går inn i andre trimester, men desverre stemmer det ikke for alle. Man får nesten bare vente å se Endret 12. september 2010 av Ava Mae
helenaa Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Jeg har blitt bedre i uke 14-15 i begge mine svangerskap. Det er som å få livet tilbake!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Slik hadde jeg det også, fullstendig tappet for all energi og ville bare sove hele tiden. Det bedret seg i uke 13-14 til meg, men fortsatt kan jeg ha perioder der det kommer tilbake (er i uke 21 nå)
lille katt Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Jepp, jeg har bevegd meg i slow motion fra uke 6. Trening hadde aldri i livet funket, jeg måtte jo hvile meg etter å ha gått opp trappene hjemme. Heldigvis litt bedre allerede nå i uke 10.
SummerJoy Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 det var godt å høre at det var normalt. skikkelig kjipt ja.. men er dette noe som vil vare hele svangerskapet, eller er det verst i første trimester? ts Vanlig at det gir seg en gang i 2.trimester
lady84 Skrevet 13. september 2010 #11 Skrevet 13. september 2010 Sånn var det for meg også Klarte å være på jobb, men når arbeidsdagen var over var jeg helt kake. Ga seg i uke 10. Kom fort tilbake i vanlige rutiner, også med treningen Jeg er snart i uke 26 og har ikke vært i nærheten av å ha det sånn som i de første ti ukene ennda
Wizz Skrevet 13. september 2010 #12 Skrevet 13. september 2010 Åh så deilig! Er også i uke 8 nå og fungerer kjempe dårlig. Hadde bestemt meg for å være en kjempesprek gravid, men har ikke orka å tenke på å trene siden jeg ble gravid. Så vidt jeg orker å gå tur med stakkars bikkja. Men nå gleeeder både jeg og bikkja oss til jeg begynner å våkne igjen!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #13 Skrevet 13. september 2010 Melder meg på her... :-) Er i uke 8 jeg også, og helt daff. Går stortsett i jobb, hjem i senga, opp og spise middag, legge seg litt nedpå og tilbringe kvelden i sofaen. I helga var vi på tur både lørdag og søndag og da var beina helt som bly, måtte sette meg å hvile på en krakk som en annen pensjonist. Merker jeg blir litt deppa av den slappe formen, gleder meg til det er over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå