Monica1968 Skrevet 12. september 2010 #61 Del Skrevet 12. september 2010 Er vel helst Victoria's Secret-modeller en del menn ser på, har jeg fått inntrykk av. Ja, men det handler om at de er pene, ikke hvor høye de er. En pen kvinne er en pen kvinne, uavhengig av høyde(selvsagt så lenge det ikke blir ekstremt, f.eks. over 1.85 eller under 1.50). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #62 Del Skrevet 12. september 2010 Disse naturlige proposjonene ser dessverre ut til å ikke leve opp til dagens skjønnhetsideal(som er at leggene skal være aldri så mye lengre enn lårene, og at beinene skal utgjøre 2/3 av kroppen, hvilket selvsagt er fysiske umuligheter), og dermed får samtlige kvinnelige kjendiser forlenget leggene sine på bilder. Det har jeg ikke hørt før, men leggene er da lengre enn låret (på de fleste skulle en tro) Hvor måler man da fra-til? Bøyer man foten så når hælen langt opp på rompa, noe som tilsier at leggen er lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 12. september 2010 #63 Del Skrevet 12. september 2010 Det har jeg ikke hørt før, men leggene er da lengre enn låret (på de fleste skulle en tro) Hvor måler man da fra-til? Bøyer man foten så når hælen langt opp på rompa, noe som tilsier at leggen er lengre. Ja, leggene er lengre enn lårene(dette er mer eller mindre likt på alle), men ikke i den grad retusjerte bilder gir inntrykk av. Dette er dog ikke poenget mitt(denne diskusjonen handler tross alt ikke om anatomi); poenget er at alle kjendiser o.l. får strukket beinene på bilder, helt uavhengig av hvor høye de er, hvilket henger sammen med at idealet(at leggene skal være svært mye lengre enn lårene, og at beinene skal utgjøre "2/3" av kroppen)ikke samsvarer med realiteten når det kommer til beinlengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #64 Del Skrevet 12. september 2010 Dere damene her som begynner å diskutere fotomodeller... Fingern i jorda da vær så snil. Modeller er modeller. De har ikke noe med den virkelige verden å gjøre. De skal selge mote på et bilde. Du har de ikke ved siden av de i armkroken din. Hva som tar seg bra ut på bilder og hva som kjennes fint i armkroken er ikke det samme og det er armkroken som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. september 2010 #65 Del Skrevet 12. september 2010 Nope, "bare" 1.83 Sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m Skrevet 12. september 2010 #66 Del Skrevet 12. september 2010 jeg synes helt klart jenter rundt 160cm, helst litt runde, er finest. Nå har jeg dame som er litt lenger og det er helt ok og betyr lite, men litt små jenter er oftest de søteste. Lange bein er ihvertfall langt nede på min liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 12. september 2010 #67 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg syns de høye damene er finest. Særlig de som er uvanlig høye. Jeg var på en konferanse for en tid tilbake, der en av deltakerne var en dame fra en forskningsavdeling, som var JÆVLIG høy. Jeg tipper 2.10, og antakelig litt høyere. Og hun hadde flott holdning, og var helt nydelig. Dvs, om man skulle legge de vanlige kriteriene til grunn og si noe om ansiktet hennes, eller kroppen forøvrig, så tror jeg at hun ville vært temmelig ordinær. Men med den lengden og holdningen hun hadde, WOW! En klar 10-er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #68 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg syns de høye damene er finest. Særlig de som er uvanlig høye. Jeg var på en konferanse for en tid tilbake, der en av deltakerne var en dame fra en forskningsavdeling, som var JÆVLIG høy. Jeg tipper 2.10, og antakelig litt høyere. Og hun hadde flott holdning, og var helt nydelig. Dvs, om man skulle legge de vanlige kriteriene til grunn og si noe om ansiktet hennes, eller kroppen forøvrig, så tror jeg at hun ville vært temmelig ordinær. Men med den lengden og holdningen hun hadde, WOW! En klar 10-er! Ok hun var pen å se på. Hunne du tenkt deg å være sammen med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 12. september 2010 #69 Del Skrevet 12. september 2010 Ok hun var pen å se på. Hunne du tenkt deg å være sammen med henne? Definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 17. september 2010 #70 Del Skrevet 17. september 2010 Er selv 179 høy, og syntes kvinner ser best ut 160-165 cm. høye. Ikke over 170... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angkortom Skrevet 17. september 2010 #71 Del Skrevet 17. september 2010 155 cm høye, og rundt 50 kg er ide´ellt, men har vært sammen med alle slags størrelser / typer. Størrelsen/ lengden er som huden. Kun overfladisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxmannen Skrevet 17. september 2010 #72 Del Skrevet 17. september 2010 jeg så en dame som var resepsonist på et hotel. måtte vært 2 meter høy! hva sykt og se på xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ano Skrevet 18. september 2010 #73 Del Skrevet 18. september 2010 Sorry alle småjenter/damer,strekk dere litt og bli vakrere. De vakreste er definitivt de som er 170-180 cm. DET er kvinner det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2010 #74 Del Skrevet 18. september 2010 Sorry alle småjenter/damer,strekk dere litt og bli vakrere. De vakreste er definitivt de som er 170-180 cm. DET er kvinner det... fy deg! hva er det forno å si?? Jeg er bare 156 høy, og er veldig populær blandt gutter er kjempe fornøyd og er glad jeg ikke er 180 høy! hadde følt meg som et beist. Alle er vakre uansett høyde din tulling:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dainty Skrevet 18. september 2010 #75 Del Skrevet 18. september 2010 fy deg! hva er det forno å si?? Jeg er bare 156 høy, og er veldig populær blandt gutter er kjempe fornøyd og er glad jeg ikke er 180 høy! hadde følt meg som et beist. Alle er vakre uansett høyde din tulling:D Du sier alle er vakre uansett høyde, men du hadde følt deg som et beist om du var 1.80? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxmannen Skrevet 18. september 2010 #76 Del Skrevet 18. september 2010 Du sier alle er vakre uansett høyde, men du hadde følt deg som et beist om du var 1.80? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lex Skrevet 18. september 2010 #77 Del Skrevet 18. september 2010 Haha.... her går ei dame av skaftet fordi menn foretrekker høye kvinner,noen menn iallefall,men damer er jamen meg snare med å skrike høyt om at de foretrekker litt størrelse på mannens penis...HALLO...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-Mie Skrevet 20. september 2010 #78 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg er 24 år, 175. Har alltid følt meg veldig høy, med i det siste har jeg begynt å slå meg til ro med det. han jeg er sammen med nå er ca 195, og da føler jeg meg plutselig ikke så stor lenger Men uansett, alle jenter er fine på sin måte, om du er 150 eller 190! Det er det som er rart, jeg har aldri tenkt at jenter som er min høyde og over ser noe spessiellt høye ut, bare følt at jeg selv så ut som en "sværing" Hehe.. Men heldigvis har det komplekset gått over ganske greit nå da.. :D Har til og med begynt å gå ut i helgene med sko med litt hæler, det hadde jeg ikke trodd for 2 år siden. Høye sko er jo såå fint, men iker ikke å vager over alle andre. Tror det har noe å gjøre med at jeg har mange små venninner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iseliin Skrevet 20. september 2010 #79 Del Skrevet 20. september 2010 Samboeren min er ca. 1-2 cent høyere enn meg! (tror jeg).. Jeg er 180cm! det er nice å være like høy når man har sex stående da!! dusjen og i naturen osv!! bare å stille seg opp og kjøre på! Vet venninnen min og samboeren har +/- 20 cm høydeforskjell.. dette gjør det mer problematisk når det gjelder sex! ellers er det vell ikke nøye! men jeg elsker å være med han som er like høy som meg!! men tror ikke det ville hatt noe å si egentlig fordi jeg elsker han uansett ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #80 Del Skrevet 20. september 2010 For å si det med en gang, høyden har VELDIG lite å si. Men vil helst ha en jente som ikke er nevneverdig høyere enn meg selv. Og om hun er over 180 centimeter (jeg er 182) så blir jeg litt skuffa om hun insisterer på høye heler Men det er jo morro det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå