Gjest Jente1990:) Skrevet 30. november 2010 #141 Skrevet 30. november 2010 Hæ? Vet du noe som ikke vi vet? Jeg har i hvert fall aldri oppfattet ham som usympatisk og kvalmende. Tvert imot, jeg synes han virker som en veldig fin fyr. Hvorfor skriver du slike ting? Samme lurer jeg på.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #142 Skrevet 30. november 2010 Hæ? Vet du noe som ikke vi vet? Jeg har i hvert fall aldri oppfattet ham som usympatisk og kvalmende. Tvert imot, jeg synes han virker som en veldig fin fyr. Hvorfor skriver du slike ting? Bohemia ser ut til å generelt sett ha store problemer med menn som lykkes i TV-programmer.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #143 Skrevet 30. november 2010 jeg synes at både Åsleik og Aylar var kjempeflinke begge to. Jeg har ikke stemt tidligere i SVD men på finalekvelden stemte jeg på Åsleik p.g.a. showdansen. Jeg fikk helt helt tak i budskapet i Aylars showdans.
Bohemia Skrevet 30. november 2010 #144 Skrevet 30. november 2010 Bohemia ser ut til å generelt sett ha store problemer med menn som lykkes i TV-programmer. Lykkes? Ser ingen menn som lykkes på TV, jeg. Driter seg ut og kjeder landets befolkning, derimot.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #145 Skrevet 1. desember 2010 Lykkes? Ser ingen menn som lykkes på TV, jeg. Driter seg ut og kjeder landets befolkning, derimot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå