Gå til innhold

Skal vi danse 2010

Fremhevede innlegg

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg er også imponert over hvor godt Aylar klarte seg i dag, med tanke på hvor lite trening hun har fått denne gangen.

Det er veldig synd Andrine ikke gjorde det bedre i dag enn hun gjorde. Hun var den dårligste, klarte ikke å gi nok av seg selv rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mektig imponert over Anne-Marie Ottersen. Alle de løftene og svingningene på den "gamle" dama!!! Herlig å se på. Jeg digget Åsleiks gjennomføring også. Han var perfekt til å være nerd. Han hadde definitivt ikke passet til å være Elvis som de tenkte på først, men dette kan ikke bli bedre. Er også imponert over Aylar som har lært en enkel versjon av dansen på bare 5 timer!!!!

Skrevet

Håper ikke Håvard ryker!!

Skrevet

jeg syntes synd på anne marie ottersen når hun dansa. hun så så klossete ut, med litt for stor mage og meget ukledelig kjole og sko. så så klumpete ut, og tenkte hun ville få veldig lave poeng. men merkelig nok klarte dommerne å se det jeg ikke klarte å se.

bra gjort av aylar ikveld. stakkar lille spinkle kroppen. bra andrine gikk ut, hun virket ikke komfortabel med høyden sin. åsleik og marilyn var dritbra :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jøss er Anne Marie 65 år?? Jeg trodde hun var sånn 54 eller noe. Viste ikke hun var så gammel.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hun programlederen irriterer meg

Jeg heier på Stig Henrik og Håvard

Skrevet

Syns det er ganske patetisk at Tor Fløysvik gjennom de fleste programmene har gitt 1 poeng mindre enn de andre dommerne, til alle utenom Aylar som han gir 1 poeng mer!!

:klaske:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Syns det er ganske patetisk at Tor Fløysvik gjennom de fleste programmene har gitt 1 poeng mindre enn de andre dommerne, til alle utenom Aylar som han gir 1 poeng mer!!

Aylar er lekker og sjarmerende. For det alene fortjener hun et ekstra poeng :lur:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du om det :gjeiper:

I alle fall meg og Tor om det :cool:

Skrevet

Jeg blir så flau av hun programlederen. Hun er så barne-tv. :sukk:

Skrevet

Men hun er jo best, så hva er egentlig problemet ditt?

Skrevet

Du om det :gjeiper:

Og mange flere også, for hun er en veldig flott jente :) Men hun danser faktisk veldig bra også

Skrevet

Men hun er jo best, så hva er egentlig problemet ditt?

Det burde du vel skjønt ut fra innlegget mitt, eller?

• 2 uker senere...
Skrevet

Ånei! To av mine favoritter i duell! :(

Skrevet

Det burde du vel skjønt ut fra innlegget mitt, eller?

Ja, hun burde ha skjønt at misunnelse er problemet.

Skrevet

Jada... alle som ikke synes noe om Aylar er missunnelig og sjalu...

Jada....

:filer:

Men....

Hvem røyk ut igår?

Gjest Harriet
Skrevet

Jada....

Men....

Hvem røyk ut igår?

For det første - ja, det virker komisk å si noe sånt så lenge Aylar faktisk stiller endel hakk over de andre danserne.

Ellers kan jeg fortelle at det var Håvard Lilleheie som røyk ut igår. Han var i duell med Stig Henrik Hoff. Som det står å lese i avisene idag.

Skrevet

Takk!

Fikk med meg duellen og at tiden for og stemme gikk ut, men klarte og :veslejenta: før resultatett ble lest opp... :sjenert:

Fellesdansen var veldig artig!

Blir imponert over hvor flinke de er!

Skrevet

Jada....

Men....

Hvem røyk ut igår?

Ikke sikkert at de er misunnelig og sjalu, men de dømmer henne for alt annet enn dansen. For man skal være temmelig blind, om man ikke ser at hun er bedre enn de andre. Men siden det er en popularitetskonkurranse også, regner jeg med at du stiller i kategorien som ville stemt på den eprsonen du liker i stedet for å stemme på den som danser best. Ogdet sier jeg basert på at man skal være blind, for å ikke klare å se at hun danser bedre enn de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...