Gjest Mahareth Skrevet 2. oktober 2010 #101 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er også imponert over hvor godt Aylar klarte seg i dag, med tanke på hvor lite trening hun har fått denne gangen. Det er veldig synd Andrine ikke gjorde det bedre i dag enn hun gjorde. Hun var den dårligste, klarte ikke å gi nok av seg selv rett og slett.
sofie777 Skrevet 2. oktober 2010 #102 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er mektig imponert over Anne-Marie Ottersen. Alle de løftene og svingningene på den "gamle" dama!!! Herlig å se på. Jeg digget Åsleiks gjennomføring også. Han var perfekt til å være nerd. Han hadde definitivt ikke passet til å være Elvis som de tenkte på først, men dette kan ikke bli bedre. Er også imponert over Aylar som har lært en enkel versjon av dansen på bare 5 timer!!!!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #104 Skrevet 2. oktober 2010 jeg syntes synd på anne marie ottersen når hun dansa. hun så så klossete ut, med litt for stor mage og meget ukledelig kjole og sko. så så klumpete ut, og tenkte hun ville få veldig lave poeng. men merkelig nok klarte dommerne å se det jeg ikke klarte å se. bra gjort av aylar ikveld. stakkar lille spinkle kroppen. bra andrine gikk ut, hun virket ikke komfortabel med høyden sin. åsleik og marilyn var dritbra
Lillemeg25 Skrevet 12. oktober 2010 #105 Skrevet 12. oktober 2010 Jøss er Anne Marie 65 år?? Jeg trodde hun var sånn 54 eller noe. Viste ikke hun var så gammel.
Gjest Linda sofie Skrevet 16. oktober 2010 #106 Skrevet 16. oktober 2010 Hun programlederen irriterer meg Jeg heier på Stig Henrik og Håvard
Gjest Gaby Skrevet 16. oktober 2010 #107 Skrevet 16. oktober 2010 Syns det er ganske patetisk at Tor Fløysvik gjennom de fleste programmene har gitt 1 poeng mindre enn de andre dommerne, til alle utenom Aylar som han gir 1 poeng mer!!
Gjest brutal_mann Skrevet 16. oktober 2010 #108 Skrevet 16. oktober 2010 Syns det er ganske patetisk at Tor Fløysvik gjennom de fleste programmene har gitt 1 poeng mindre enn de andre dommerne, til alle utenom Aylar som han gir 1 poeng mer!! Aylar er lekker og sjarmerende. For det alene fortjener hun et ekstra poeng
Gjest brutal_mann Skrevet 16. oktober 2010 #110 Skrevet 16. oktober 2010 Du om det :gjeiper: I alle fall meg og Tor om det
Supramundane Skrevet 16. oktober 2010 #111 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg blir så flau av hun programlederen. Hun er så barne-tv.
Piper Skrevet 16. oktober 2010 #112 Skrevet 16. oktober 2010 Syns det er ganske patetisk at Tor Fløysvik gjennom de fleste programmene har gitt 1 poeng mindre enn de andre dommerne, til alle utenom Aylar som han gir 1 poeng mer!! Men hun er jo best, så hva er egentlig problemet ditt?
Piper Skrevet 16. oktober 2010 #113 Skrevet 16. oktober 2010 Du om det :gjeiper: Og mange flere også, for hun er en veldig flott jente Men hun danser faktisk veldig bra også
Gjest Gaby Skrevet 17. oktober 2010 #114 Skrevet 17. oktober 2010 Men hun er jo best, så hva er egentlig problemet ditt? Det burde du vel skjønt ut fra innlegget mitt, eller?
Violetsky Skrevet 30. oktober 2010 #115 Skrevet 30. oktober 2010 Ånei! To av mine favoritter i duell!
Gjest Alfred Skrevet 31. oktober 2010 #116 Skrevet 31. oktober 2010 Det burde du vel skjønt ut fra innlegget mitt, eller? Ja, hun burde ha skjønt at misunnelse er problemet.
MarianneE Skrevet 31. oktober 2010 #117 Skrevet 31. oktober 2010 Jada... alle som ikke synes noe om Aylar er missunnelig og sjalu... Jada.... Men.... Hvem røyk ut igår?
Gjest Harriet Skrevet 31. oktober 2010 #118 Skrevet 31. oktober 2010 Jada... alle som ikke synes noe om Aylar er missunnelig og sjalu... Jada.... Men.... Hvem røyk ut igår? For det første - ja, det virker komisk å si noe sånt så lenge Aylar faktisk stiller endel hakk over de andre danserne. Ellers kan jeg fortelle at det var Håvard Lilleheie som røyk ut igår. Han var i duell med Stig Henrik Hoff. Som det står å lese i avisene idag.
MarianneE Skrevet 31. oktober 2010 #119 Skrevet 31. oktober 2010 Takk! Fikk med meg duellen og at tiden for og stemme gikk ut, men klarte og før resultatett ble lest opp... Fellesdansen var veldig artig! Blir imponert over hvor flinke de er!
Piper Skrevet 31. oktober 2010 #120 Skrevet 31. oktober 2010 Jada... alle som ikke synes noe om Aylar er missunnelig og sjalu... Jada.... Men.... Hvem røyk ut igår? Ikke sikkert at de er misunnelig og sjalu, men de dømmer henne for alt annet enn dansen. For man skal være temmelig blind, om man ikke ser at hun er bedre enn de andre. Men siden det er en popularitetskonkurranse også, regner jeg med at du stiller i kategorien som ville stemt på den eprsonen du liker i stedet for å stemme på den som danser best. Ogdet sier jeg basert på at man skal være blind, for å ikke klare å se at hun danser bedre enn de andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå