Gå til innhold

Hva er det mest irriterende som kan skje når du skal sove?

Anbefalte innlegg

Gjest Candyfloss
Skrevet

Du har lagt deg godt til rette under dyna.

Du har hatt en lang dag og er kjempetrøtt.

Hva ødelegger søvnen?

Hva er det mest irriterende som kan skje?

For meg er det å finne ut at jeg egentlig må tisse når man ligger sååå godt.

Eller klokke som tikker :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest lekebøll
Skrevet

- naboen som plutselig skal ha fest

- naboen som plutselig skal ha heavy metal-fest

- naboer som plutselig skal ha seg

- trikken (rister i hele huset)

- ulykkelige par utenfor vinduet mitt som skal skvære opp, høyere enn et jagerfly i lydnivå

Skrevet

Det mest irriterende...?

At det er fem timer til jeg skal stå opp og dra på jobb, og en bilalarm uler utenfor vinduet (noe som skjer minst en gang i uka).

:frustrert:

Gjest Shivani
Skrevet

Det som gjør meg gaaaaaal er når jeg akkurat har sovna (særlig etter å ha hatt vanskelig for å sovne), så ringer telefonen. Våkner brått med masse adrenalin. Svarer ikke. Så ringer mobilen. Da er det bare å gi opp.... :evil: :ler:

Skrevet

Mest irriterende;

- at jeg plutselig finner ut at, hey, jeg var ikke trøtt.

- opp på do, eller noe annet som må gjøres der og da.

- fjortiser utenfor som ikke kan å drikke.

Den siste kommer litt ann på om jeg irriterer meg over eller ikke.

Skrevet

Det mest irriterende jeg vet er når jeg har rigget meg til under dyna og plutselig ringer en venninne av meg og forteller meg at hun er på fest. Ikke bare det, men hun vil også at jeg skal snakke med de KJEMPE HYGGELIGE folka hun har truffet. :evil:

Skrevet

rrrriiing, rrriiiing, rrrrrrriiiiing.

"Ucrhm, jah? urk, Hallo?"

"Du har vunnet i lotto!"

"Næh, gi faen, jeg vil sove, slutt å tull..."

*slå av mobiltelefonen*

Gjest Shivani
Skrevet
rrrriiing, rrriiiing, rrrrrrriiiiing.

"Ucrhm, jah? urk, Hallo?"

"Du har vunnet i lotto!"

"Næh, gi faen, jeg vil sove, slutt å tull..."

*slå av mobiltelefonen*

:hoho:

Ehm... Må medgi at jeg følte meg litt... tatt på senga der...

Skrevet

-klokka tikker plutselig høyere enn normalt

-kjøleskapet begynner å knirke frem livshistorien sin

-tissetasse

-kommer av en eller annen grunn på alle skumle grøssere jeg måtte ha sett de siste ti årene

-kommer på viktig skolearbeide jeg absolutt burde hatt ferdig for flere dager siden

-begynner å tenke på penger, eller rettere sagt mangel på sådan

Skrevet

Shivani:

jeg HATER når telefonen ringer akkurat i det jeg er iferd med å sove...svarer jeg da, vel, da får du håpe det ikke er du som ringer :hoho:

Etter å ha skjelt ut personen i andre enden pleier jeg som illustrert å slå av mobilen. :ler:

Gjest Shivani
Skrevet
Shivani:

jeg HATER når telefonen ringer akkurat i det jeg er iferd med å sove...svarer jeg da, vel, da får du håpe det ikke er du som ringer :hoho:

Etter å ha skjelt ut personen i andre enden pleier jeg som illustrert å slå av mobilen. :ler:

:ler: Jeg hater det også som pesten. Det har hendt at det ikke stopper. Det moderlige opphavet er slik. Først ringer hun på vanlig telefon, lenge og vel. Så på mobil. Så på vanlig.... Det har hendt at jeg har røska opp røret og brølt "hva er du vil!!!???". :oops: Det er helt jævlig når man ikke har fått sove hele natta et eneste sekund, gjør sine ting om dagen i ørska, går så hjem og prøver og sove litt og så står noen på telefonen.... :ond:

Skrevet

* Sambo som plutselig begynner å snorke

* Plutselig ikke er trøtt lenger

* Må på do

* Sambo som begynner å snakke akkurat i det jeg holder på å sovne

* Tordenvær i det man holder på å sovne

* Finne ut at man er kjempesulten

* Lure på om vekkerklokka står på (den står på gulvet på sambo sin side, så jeg ser den ikke)

* Innse at det er tre timer til du skal opp, og at du kommer til å være amøbe når klokka ringer og du MÅ opp

* Fryse (får ikke sove når jeg fryser)

Er egentlig stille og rolig utenfor, og vennene mine driver heldigvis ikke og ringer midt på nettene. :)

Skrevet
-begynner å tenke på penger' date=' eller rettere sagt mangel på sådan[/quote']

Nettopp derfor sitter jeg her nå, klokken kvart over tre på natten...

Skrevet

sover ganske ofte på dagtid - og da hender det at katten (som har sovet som en stein hele natten) kommer inn og gjør sitt ytterste for å vekke meg fordi hun kjeder seg.. som f.eks: klore på blader jeg har lagt nedenfor sengen, bla gjennom sidene (med klørene) i en gjenntagene rytme i 10-15 minutter :o - hoppe opp på kommoden eller databordet og dytte ting ned - så hoppe ned å smelle den tingen i veggen med poten, gjentatte ganger :o , bare avbrutt av små stopp nå og da for å se om jeg har våknet (jeg ligger selvsagt helt stille og later som jeg sover) :roll::roll:

Hvis ikke noe av dette virker begynner hun å mjaue (har mange ganger måtte ty til sov-i-ro pga. katten) Hun er ganske så oppfinnsom;)

men også kjempesøøøt, så det ender som oftest med at jeg faller for triksene og står opp en stund igjen.. hehe :ler::ler:

Mye annet også egentlig:

For mange tanker som kverner..

Hvis jeg tenker at jeg ikke kommer til å få sove..

Hvis jeg begynner å lure på om jeg må på do.. noe som ALLTID ender opp med at jeg må (selvsagt :x :ler: )

Lyder som, et tv som man bare så vidt kan høre, radio, en kran som lekker osv.. argh!!

:ler:

Skrevet

- Mobilen ringer

- Må tisse

- Naboer som hyler og skriker utfor vinduet

- Vinduet som står halvåpent begynner å slå

- Klokker som tikker

- Plutselig ikke er trøtt lenger

Den siste er den verste, har slitt med den endel kvelder i det siste. Jævlig irriterende! :sinna:

Gjest lekebøll
Skrevet

Endeløse diskusjoner i ulike nettfora... :roll:

Skrevet

Får sang på hjernen..Da kan jeg glemme alt som heter søvn for en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...