Gjest Donna Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kom igjen da !!!! jeg kjeder meg !!!! hold meg med selsaap mens jegg drikekr opp vinen min da noen !!! IRC er stedet .... kom igjen !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 hmf ..gidddetr ikke ....kan drikke vinen min alene jeg og s å skal jeg legge meg .......med bøtten klar ..........sånn i tilfelle liskom ..... :oops: natti natt da folkens .... *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hehe, du burde kanskje opplyse hvilken server du bruker, hvilken kanal og kanskje også nicket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. oktober 2003 #4 Del Skrevet 5. oktober 2003 [01:21] <VirgoKG> *poff - der var virgo vekk* [01:21] * VirgoKG (~virgo_sep@xxxxxx) has left #kvinneguiden Så deg! Er hjemme fra treff nå.. og på IRC. Stikker og legger meg ganske snaaaart! Når hun sier "kom på IRC", så mener hun nok #kvinneguiden på EFnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 5. oktober 2003 #5 Del Skrevet 5. oktober 2003 Joda, men det er det ikke sikkert alle andre vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 5. oktober 2003 #6 Del Skrevet 5. oktober 2003 synes dere burde legge dere, jeg.. det skal jeg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. oktober 2003 #7 Del Skrevet 5. oktober 2003 :oops: :oops: *Gjeeeeespe* oi du verden - det er visst morgen eh ....dumme meg trodde "alle" visste om kvinneguiden på IRC jeg - eh - kom ikke på at det var flere steder der og at ikke dere visste kvor kvinneguiden var :oops: *ler*..huff - jeg måtte bruke "bruksanviningen" i achmeds tråd jeg for å finne frem *ler*...... men tror jeg gjorde klokt i å legge meg jeg ..... jeg er vond i hodet mitt ...greier ikke å bestemme meg for om det er pga vinen - eller om det er pga at jeg er forkjløet og skikkelig syltet ....eh .....velger den siste forklaringen jeg .... :oops: lurer på om cola hjelper på sår hals .... nei huff som jeg babler ...finne noe frokost kanskje ..... ha en fin dag allesammen - kanskje vi snakkes på kg på irc senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå