Gå til innhold

Hva har mobilen din vært igjennom?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min Nokia 3310 har falt uttalige ganger i gulvet, men den funker fortsatt heldigvis. Den har også vært utsatt for brus-søl, og annen fuktighet uten at det har hatt noen dårlig innvirkning. Ikke alle Nokia´er er dårlige. Har hatt min nå i 2 1/2 år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tjah.... Jeg har slengt nokia'en i bakken noen ganger.... Men den er like fin, den. Dekselet sitter bare litt løst. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanessa

511 timer med samtale på to år (russenavnet mitt var ikke Callgirl for ingenting :wink: ), litt knall og fall og litt regn og fuktige hender. Pluss kulde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min gamle telefon var udødelig - funker enda, ble kun byttet ut pga eiers moderniseringsbehov..

Den:

- har falt i asfalten x-antall ganger

- mistet den på ridetur en vinter, og fant den igjen dagen etter - nedsnødd og våt. et par timer på badegulvet, og like fin

- mistet den i vaskehallen da jeg vasket bilen. søkk våt, men funket like fullt.

- faren min rygget over vesken min, mobilen opp - liten sprekk, men ellers like fin....

- falt ned en trapp - dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk.. no problem, funket bra...

Det var en siemens m35 - den gule sportstelefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker og være snill med mobiltelefonen min jeg.I dag fikk den nytt deksel også.

Min forrige tlf hadde jeg frem til i sommer.Da gikk den sund.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gode gamle Nokia 5110 har vært trofast i mange år og vært med på litt av hvert. Like bra funker den enda. :D

Kjenner en annen Nokia som dessverre led drukningsdøden i et to liters glass med øl, om det var en bra eller dårlig måte å dø på, kunne den dessverre ikke svare på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine gamle telefoner kjørte jeg over med traktor, og det fantastiske var at den overlevde. Displayet ble litt ødelagt, ellers var den like fin etterpå.

Ellers er stort sett mobilen med på det samme som meg... den er ihvertfall med meg stort sett over alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...