SnikkSnakk Skrevet 9. september 2010 #21 Del Skrevet 9. september 2010 Synes det bare er positivt at gutter tar vare på seg selv jeg! Hvorfor skulle dem ikke det? Skal dere se ut som bomser hele gjengen, bare fordi det tydeligvis ikke er sosialt akseptert at gutter farger håret, kler seg pent og går på solarium? At det blir for feminint og sett på som homo? Nei det blir helt feil! Der jeg bor er det forresten flere som antaglivis ser ut som deg, solariumsbrune og pent kledd. Det er faktisk ganske vanlig. (og jeg bor ikke på vestkanten bare for å ha sagt det!) Men her hos meg kan man fort bli stempla som "soss" hvis man gjør de tingene du beskriver at du gjør, og det er ikke alltid sett på som noe positivt...Men gjør som du vil selv! Folk skal like deg for den du er og hvis du synes det er fett å gå kledd i de klærne du gjør, farge håret og ta solarium, så er det vel ikke noe galt i det? (bare pass på hudkreftfaren, sier jeg! Ekke noe å spøke med, selv om det kanskje kan høres "harmløst" ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann-87 Skrevet 9. september 2010 #22 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg bruker hårvoks og fuktighetskrem (fy så femi). Tar litt sol innimellom også. Om det gjør meg til mindre mann så får det heller være, alle de andre mannetingene jeg gjør får veie opp for det. Endret 9. september 2010 av Mann-87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 9. september 2010 #23 Del Skrevet 9. september 2010 Til TS: Nytt produkt for deg og likesinnede Axe ballerens! Nytt Axe produkt - ballerens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sivilen Skrevet 9. september 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Mye forskjellige svar her gitt. Joda, jeg er helt enig i at en mann skal være en mann, men nå er jeg på ingen måte overdrevent fin i klærne eller femi. Dere kvinnfolk som sier at menn skal være menn, hogge ned trær, gå i kjeledress på hjemmefronten, kan pinade holde kjeften deres. Sannsynligheten for at jeg holder lenger ut i sengen, tar mye mer i både markløft, knebøy og benkpress enn hva deres nåværende mann tar, er veldig stor. Barnslig sagt, men jeg sa det egentlig bare for å provosere litt. Dere kvinner som mener at menn skal lukte svette, gå i styggeklær, ha møkk på finga etter skrutrekkern på verkstedet, dere må virkelig tro det er forrige århundret, om ikke 1955. Endret 9. september 2010 av sivilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 9. september 2010 #25 Del Skrevet 9. september 2010 Dere kvinnfolk som sier at menn skal være menn, hogge ned trær, gå i kjeledress på hjemmefronten, kan pinade holde kjeften deres. Dere kvinner som mener at menn skal lukte svette, gå i styggeklær, ha møkk på finga etter skrutrekkern på verkstedet, dere må virkelig tro det er forrige århundret, om ikke 1955. Eh... Ingen har sagt noe i nærheten av det. Unntatt brutal mann, som mest sannsynlig ikke er et kvinnfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sivilen Skrevet 9. september 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 9. september 2010 Kanskje han bare er misunnelig?:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. september 2010 #27 Del Skrevet 9. september 2010 Tråden ryddet Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann-87 Skrevet 9. september 2010 #28 Del Skrevet 9. september 2010 Du bare skjemmer deg selv ut, Sivilen. Pinlig at du trekker inn at du er så sterk i benkpress, knebøy og markløft for å bevise at du er mann. Er du mann trenger du ikke fyre opp garden og tøffe deg med en gang noen er litt kritiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Undercover Skrevet 9. september 2010 #29 Del Skrevet 9. september 2010 Selv liker jeg ujålete menn som er moderat opptatt av utseende. Men det er sikkert mange som liker gutter som er veldig opptatt av eget utseende også. I tenårene kan man gjerne være usikker og kompenserer for dette med å være fryktelig opptatt av at utsende og klær skal være bra, men de fleste blir mer avslappet på dette når man blir voksen og tryggere på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Undercover Skrevet 9. september 2010 #30 Del Skrevet 9. september 2010 Dere kvinner som mener at menn skal lukte svette, gå i styggeklær, ha møkk på finga etter skrutrekkern på verkstedet, dere må virkelig tro det er forrige århundret, om ikke 1955. Ikke stygge klær og ikke svettelukt - men litt tilfeldig stil og fokus på litt barskere saker enn øyenbrynsnapping; ja takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 9. september 2010 #31 Del Skrevet 9. september 2010 Det er ikke noe verre enn når kvinner gjør det. Represent yourself Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest afrodite1980 Skrevet 9. september 2010 #32 Del Skrevet 9. september 2010 Haha, litt teit å opprette det emnet her egentlig, men jeg gjør det vel egentlig kun av ren nysgjerrighet, selv om jeg egentlig vet hva flesteparten av kvinner synes. Jeg er en gutt i slutten av tenårene, er veldig utseendebevisst ; Dvs. at jeg tar regelmessig sol, smører meg med hudlotion nå og da så jeg ikke har tørr hud, trener masse på helsestudio, går ALLTID fint kledd, i sånne kjempe tynne "gensere" med knapper fra halsen og ned til brystet omtrent. Jeg farger håret nå og da mørkebrunt, fordi jeg liker det bedre enn lysebrunt. Kort oppsummert: Jeg er en gutt som er opptatt av utseendet, men på ingen måte feminin. Jeg har hørt at jeg har blitt omtalt som superpen, kjekk og div. Jeg trener og er ellers guttete, for det virker som at alle tenker ; HOMO, når de får vite at en gutt tar sol, er opptatt av hva han har på seg, vil være fin til enhver tid osv. Hva er egentlig galt med dette? Jeg liker det veldig godt, men blir det litt vel ekstremt? Det høres sikkert litt mer ekstremt ut enn det dét i utgangspunktet er. Jeg sminker meg selvsagt ikke, for noen bög i den forstand, er jeg ikke Men jeg synes det er på tide at gutta begynner å ta litt mere vare på utseendet sitt også! Bare bra det kjære deg ;-) Jeg liker sånne gutter ;-) Hvor i Norge bor du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. september 2010 #33 Del Skrevet 9. september 2010 De gode gamle kara som var bønder om sommeren, og hvalfangere om vinteren. Gutta som bedrev kroppsarbeid som ville fått en kviste datanerd til å pisse i buksene om han dukket opp i WoW. De gutta som som så en isbjørn og tenkte "mat!" mens de lurte på om de skulle bruke kniv, eller bare nevene for å ta knekken på bamsen. Sjekk bilder av de Mannfolka der, og du ser hva et ekte Mannfolk er. Solarium? Pføy! Har du ikke blitt brun i ansiktet, og bleik på kroppen, av å sloss mot naturen i ishavet så er du ikke annet enn en ubrukelig femiklatt. OK, Lars Monsen altså. Hmmmm, da har jeg en vei å gå skjønner jeg..... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. september 2010 #34 Del Skrevet 10. september 2010 Det er det samme for meg om det er jenter eller gutter som tar vare på seg selv og utseendet. Jeg kan godt like gutter som liker å se bra ut. Og du må gjerne sminke deg også, jeg synes det kan være riktig hawt på gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann-87 Skrevet 10. september 2010 #35 Del Skrevet 10. september 2010 Ikke stygge klær og ikke svettelukt - men litt tilfeldig stil og fokus på litt barskere saker enn øyenbrynsnapping; ja takk!! Du foretrekker monobryn altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 10. september 2010 #36 Del Skrevet 10. september 2010 Mange av kompisene mine er opptatt av utseendet sitt, uten at jeg oppfatter det som noe rart.. De tar sol, bruker hud produkter, farger håret, shopper klær. Aldri oppfattet det som noe merkelig eller femi noensinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 10. september 2010 #37 Del Skrevet 10. september 2010 Sivilen, du kan da gå i hva du selv vil. Og ta så mye solarium som du vil. Sannsynlig ville ikke jeg falt for deg, jeg blir ikke (til nå) tiltrukket av gutter som er veldig opptatt av eget utseende eller som er "superpen" som du sier. Men mange jenter foretrekker sikkert det. Dere kvinnfolk som sier at menn skal være menn, hogge ned trær, gå i kjeledress på hjemmefronten, kan pinade holde kjeften deres. Sannsynligheten for at jeg holder lenger ut i sengen, tar mye mer i både markløft, knebøy og benkpress enn hva deres nåværende mann tar, er veldig stor. Barnslig sagt, men jeg sa det egentlig bare for å provosere litt. Dere kvinner som mener at menn skal lukte svette, gå i styggeklær, ha møkk på finga etter skrutrekkern på verkstedet, dere må virkelig tro det er forrige århundret, om ikke 1955. Jeg har ikke fått med meg at noen har sagt dette, bortsett fra Brutal_Mann som sveipet innom emnet. Du bare skjemmer deg selv ut, Sivilen. Pinlig at du trekker inn at du er så sterk i benkpress, knebøy og markløft for å bevise at du er mann. Er du mann trenger du ikke fyre opp garden og tøffe deg med en gang noen er litt kritiske. Hmmmm.... det er jeg faktisk enig i. Jeg synes det er veldig mandig med menn som ikke lar seg fyre så innmari opp og må komme med tåplige sammenligninger for å hevde seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 10. september 2010 #38 Del Skrevet 10. september 2010 Ikke fortell meg at dere nå plutselig ønsker dere menn og derfor stiller dere skeptiske til sminkebruk blant oss gutta? :gjeiper: Har hendt at jeg har sminket (motvillig) kompis før vi har dratt på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. september 2010 #39 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg synes det er usexy med menn som er superopptatt av utseende. Jeg føler det vitner om dårlig selvtilitt, at man er mer opptatt av hva andre kommer til å tenke om seg selv - enn om hvem man egentlig er. (dette gjelder jenter også - jeg har en følelse av at jenter som bruker mye sminke eller tid på skjønnhetspleie egentlig gjør alt for å bli akseptert, og er veldig redd for å ikke bli likt av alle) Husk at de fleste baserer ikke vennskap og kjærlighet på utseende, selv om førsteinntrykket går på utseende og holdning. Du bør trakte etter å bli elsket og respektert for den du er på innsiden - ikke det "pene, rene, perfekte" ytret du trakter etter. Synes forøvrig det er fint at du trener og tar vare på deg selv, men hvis det opptar mye av fritiden din blir det forferdelig usexy. "Nei, jeg kan ikke bli med på en øl/gå en tur i skogen/se en film fordi jeg må på Elixia" er ikke en setning som tenner meg. Jeg liker gutter med sunne interesser, som gjør alt "med måte". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j Skrevet 10. september 2010 #40 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg syntes det er fint at gutter bryr seg om hvordan de ser ut, så lenge det ikke tar all fokus i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå