Floga Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 OgaBoga? ...er liksom noe kjent med bildet ditt Hvis ikke, hvem er du da? Fortell, fortell! *vente i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 :o "alle" vet hvem Lekeball er jo.... *Mie vet ikke hvem Lekeball er!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 Que? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. oktober 2003 #4 Del Skrevet 4. oktober 2003 :o "alle" vet hvem Lekeball er jo.... *Mie vet ikke hvem Lekeball er!* Ikke jeg...... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2003 #5 Del Skrevet 4. oktober 2003 *ler meg ihjel!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva mente du egentlig, Floga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hehe, uhm, du hadde skjønt det om du visste hva jeg mente, hehe :D Det var for en stund siden en bruker som kalte seg OgaBoga her inne...hun hadde bilde av seg selv, og jeg mener huske det så ut noenlunde ut slik som din avatar gjør! Trodde kanskje det var deg...men det er det ikke Beklager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja, og så må jeg få si at du ser veldig søt ut! Det er et enkelt kompliment, ikke noe annet! Nå må resten av dere ikke begynne å koke sammen usanne rykter!! Jeg er en heterofil jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det gjør da ingenting, hallo - bare å spørre det. Husker OgaBoga - har lest noen tråder av henne ihvertfall.... Øhm.... :flirer: Men, en ting jeg har kommet frem til, er at jeg umulig kan ha noe særlig særpreg over meg - siden omtrent kvarte KG kjenner noen som "ligner akkurat på meg". :o :-? Takk for kompliment da, Floga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nå er det ikke mer enn fem timer siden OgaBoga la inn sitt foreløpig siste innlegg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 4. oktober 2003 Revetispa: jada, jada, jeg er uoppmerksom :D OgaBoga "henger" ikke på de samme type trådene som meg lekeball: tja, du ligner litt på Lise Myhre, faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #12 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kompliment, ja - takk skal du f*** meg ha, Floga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 :oops: Det var ikke rettet mot Lise Myhre, altså... Men avataren til OgaBoga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 4. oktober 2003 #14 Del Skrevet 4. oktober 2003 Umh, jeg vet ikke om lekeball ligner noe spesielt nå. Men på avataren hun hadde for noen dager siden, lignet hun på noen jeg mener å ha sett tidligere ja. Men hvem...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #15 Del Skrevet 4. oktober 2003 Snart setter jeg inn et griseharry army-bilde - så ligner jeg ikke på noen! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #16 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du ser ut som en bekjent av meg, Charlotte..Er du Charlotte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #17 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #18 Del Skrevet 4. oktober 2003 Trine? Lise? Trine-Lise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #19 Del Skrevet 4. oktober 2003 Malla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 4. oktober 2003 Heter du AL? Al Co Holic? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå