Gå til innhold

Hva mente han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på jobb intervju idag og jeg og en dame satt å snakke så kom det inn en mann som jobba der.Da så han på meg og sa "Her var det mye pene mennesker"Hva mente han med det egentlig?Ble satt ut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på jobb intervju idag og jeg og en dame satt å snakke så kom det inn en mann som jobba der.Da så han på meg og sa "Her var det mye pene mennesker"Hva mente han med det egentlig?Ble satt ut jeg.

Han mente vel det han sa? Eller kanskje det var en kode som egentlig betydde "Ikke ansett det neket det"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente at du/dere så bra ut, litt flåsete og "sikker" måte å si det på egentlig, men like fullt et kompliment.

Kan også ha vært en spydig kommentar, det kommer an på konteksten. Men jeg ville gått for at det var et kompliment uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at du var pen og at han likte deg.. på en litt inndirekte, men klinkende klar måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...