Gå til innhold

Hvor mye drikker dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingenting, er avholds.

Eg opplever ofte at folk er veldig skeptiske til dette i starten, det verkar som om dei er redde for at eg høyrer til ei religiøs sekt, og vil prøve å omvende dei... Men når folk ser at eg ikkje har noko imot at dei drikk, eg berre gjer det ikkje sjølv, så går det bra.

Eigentleg er det ikkje noko spesiell grunn til at eg er avholds. Det starta med at eg ikkje ville byrje med alkohol før eg vart 18. Og seinare har eg berre ikkje vore freista til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh; samme som meg!! Jeg er utrolig glad i en god whisky, og samler på de... Det er aldri snakk om store mengder, men et lite glass for å virkelig nyte smaken....

Jeg har en hang til skotsk malt, veldig glad i Bowmore, Glenmorangie, Laphroaig......

Mmmh, Glenmorangie har vært en av mine favoritter i lang tid :) Prøvd Lagavulin? Den er temmelig kraftig i smaken, men aldeles nydelig! Highland Park synes jeg også er en god kosewhisky, riktignok mye lettere i smaken ;)

Skrevet

Ett par glass vin fredags og/eller lørdagskveld, men ikke hver helg, kanskje aannen eller tredjehver. Det blir litt mer i feriene, men på ingen måte daglig. Unntaket er langweekend eller en uke i varmere strøk, da kan det bli ett par glass om dagen.

Skrevet

Par cider på en utekveld, mest for at andre ikke skal tenke for mye over hvorfor jeg ikke drikker noe.

Skrevet

Når jeg en sjelden gang er ute, går det ofte litt over styr, halvannen flaske vin og 2-3 drinker ute.. Kanskje derfor jeg ikke drikker så ofte ;)

Skrevet

Det varierer. Jeg er så å si aldri ute på byen, så det blir et par glass vin hjemme både fredag og lørdag, sammen med god mat. Kan også ta meg en halvliter eller to midt i uka dersom vi ser fotballkamp på tv, eller ett glass vin dersom vi skal se en bra film.

Jeg hater å bli full. Og hater enda mer å våkne skikkelig dårlig dagen derpå med dundrende hode og fyllenerver. :hakeslepp:

Heldigvis er de glade 20-åra over... :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...