Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Beklager alle sammen, det var ikke meningen at det skulle bli så mange sider brukte tilbakeknappen, og tenkte ikke på at den da ville bli lagt ut flere ganger kryper i støvet, for det var ikke meningen min, har bedt de slette alle utenom en Beklager atter en gang det var ikke meningen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 Apology accepted Madam Felle! Godt at det fortsatt finnes mennesker som ikke holder seg for gode til å beklage sine handlinger/uhell offentlig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 Apology accepted Madam Felle! Godt at det fortsatt finnes mennesker som ikke holder seg for gode til å beklage sine handlinger/uhell offentlig. :D Takk, er fortsatt litt flau :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #4 Del Skrevet 4. oktober 2003 *Vrir kniven rundt i såret og ler godt* Æddabædda Jeg vedkjenner meg herved mine sadistiske trekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #5 Del Skrevet 4. oktober 2003 *Vrir kniven rundt i såret og ler godt* Æddabædda Jeg vedkjenner meg herved mine sadistiske trekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 Felle...din KLØNE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 Forgiven :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Felle...din KLØNE kan jo ikke være perfekt i alt heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 Og jeg har vært i det "snille hjørnet" i kveld - og samlet alle din lenker i èn tråd! Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 Og jeg har vært i det "snille hjørnet" i kveld - og samlet alle din lenker i èn tråd! Usikker -moderator- Og jeg takke og bukker for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #11 Del Skrevet 4. oktober 2003 En bitteliten klype ydmykhet til nå Fella, så.... Nei forresten, ikke bli perfekt er du snill. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #12 Del Skrevet 4. oktober 2003 En bitteliten klype ydmykhet til nå Fella, så.... Nei forresten, ikke bli perfekt er du snill. :D Blir for dumt det å bli perfekt, så det får holde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ikke si at du ble nærma når jeg kalte deg ei kløne dah! Det var en SPØK, Felle! Bare sånn...for ordens skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 4. oktober 2003 #14 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg er slett ikke så sikker på om at jeg er i stand til å tilgi dette... Det var jo nesten slik at bunnen raste ut av min sjel, og hele livet mitt klappet i sammen i en bunnløs tragedie. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. oktober 2003 #15 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja...dette var en traumatisk opplevelse! En liten stund...Felle...så kjentes verden igrunnen ganske jævlig ut. Følte med ett usikkerhet rundt hva som var vitsen, lissom. Godt du rydda opp i dette. *klemmeklemmeklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #16 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ikke si at du ble nærma når jeg kalte deg ei kløne dah! Det var en SPØK, Felle! Bare sånn...for ordens skyld... Forsto den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #17 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg er slett ikke så sikker på om at jeg er i stand til å tilgi dette... Det var jo nesten slik at bunnen raste ut av min sjel, og hele livet mitt klappet i sammen i en bunnløs tragedie. Milo Stakkars deg altså, skal ikke alltid være lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #18 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja...dette var en traumatisk opplevelse! En liten stund...Felle...så kjentes verden igrunnen ganske jævlig ut. Følte med ett usikkerhet rundt hva som var vitsen, lissom. Godt du rydda opp i dette. *klemmeklemmeklem* Skal ikke alltid være lett forstår du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaster Skrevet 5. oktober 2003 #19 Del Skrevet 5. oktober 2003 Lurer på hvor mange andre det er her på KG som er like flinke til å beklage sine glipp som Madam Felle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 5. oktober 2003 #20 Del Skrevet 5. oktober 2003 Lurer på hvor mange andre det er her på KG som er like flinke til å beklage sine glipp som Madam Felle? Meg, men jeg pleier ikke gjøre feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå