Gjest Ikke innlogget Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei Er det noen her som har gått kurs vedr. å bli akupunktør? Bare lurer.... Og hvordan er de kursene? Hilsen en som lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Send meg en pm! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kan akupuinktur gjøre folk helt friske? Er kronisk syk, og akupinktøren min mener hun kan gjøre meg frisk. Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ja. Men, det som er viktig - som med alt annet - er å forstå at dette er en to-veis sak ikke en jeg-som-terapeut-skal-fikse-deg-mens-du-som-pasient-trenger-ikke-å-gjøre-noen-ting-prosjekt. Å delta i sin egen helbredelse er viktig - spesiellt hvis man er kronisk syk. Alt godt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 10. oktober 2003 #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Delta i min egen helbredelse? Hvordan gjør jeg det da? Har fått noen dråper jeg skal dryppe mellom hver behandling, og det gjør jeg. Er det ellers noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 10. oktober 2003 #6 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du må være villig til å gjøre de forandringer som skal til - og som vil bli naturligere for deg ved hjelp av behandlingene. Dette gjelder måten du tenker, føler og handler på. Dette gjelder for ALLE, ikke bare for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hjelper akupunktur på ryggsmerter (muskulære)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 21. oktober 2003 #8 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå