La Guapa Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #61 Del Skrevet 13. oktober 2010 71 dager til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. oktober 2010 #62 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så julemarsipan igjen i dag, altfor tidlig Grrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 16. oktober 2010 #63 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har drukket Hansa-julebrus i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 16. oktober 2010 #64 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har virkelig julevarer begynt å komme? Har ikke sett noe. Syns da det er altfor tidlig. Men gleder meg masse til jul:D elsker juleshopping:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 16. oktober 2010 #65 Del Skrevet 16. oktober 2010 Nå har jeg skaffet meg polarekspressen den må bare sees i jula:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 17. oktober 2010 #66 Del Skrevet 17. oktober 2010 Den er nydelig Gled deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 17. oktober 2010 #67 Del Skrevet 17. oktober 2010 jeg har sett den før hehe hver jul,men nå har jeg den på dvd:)så glad .Jeg gleder meg så mye til desember:)Anngående det med julevarer så så jeg julebrus på Kiwi i går:)så ja det er litt tidlig hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 17. oktober 2010 #68 Del Skrevet 17. oktober 2010 Åja.. hehe. Alle har vel egentlig sett den Fin julefilm. Bor på et lite sted, sikkert derfor det ikke har kommet noen julevarer enda Når begynner de å selge julepapir (gavepapir) i butikkene? Hvis du vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 17. oktober 2010 #69 Del Skrevet 17. oktober 2010 Åja.. hehe. Alle har vel egentlig sett den Fin julefilm. Bor på et lite sted, sikkert derfor det ikke har kommet noen julevarer enda Når begynner de å selge julepapir (gavepapir) i butikkene? Hvis du vet. Her jeg bor er det lite sted også:)Fikk litt sjokk.Så en dame kjøpe en stor kasse hehe allerede nå:)Det kommer helt sikkert i starten av november.Litt greit å få unnagjort julegavene i november også kan meg kose seg i desember:)Men de blir ikke det samme kanskje mer koselig å vandre rundt i byen når alle jule lysene er der snøen og stemningen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 17. oktober 2010 #70 Del Skrevet 17. oktober 2010 Helt enig. Og alle er blide, smiler og koser seg. Rart det der gitt. Hehe. Kommer nok til å starte i november men gavene, men gidder ikke forhaste meg. Må liksom handle litt oppunder jul også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 17. oktober 2010 #71 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ta de enkleste gavene til slutt,så kan man kose seg med jule shopping og cafe besøk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 17. oktober 2010 #72 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ja Er meldt snø/sludd her til uken, så får kanskje enda mer julestemning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #73 Del Skrevet 17. oktober 2010 68 dager igjen til jul Dahls julebrus har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. oktober 2010 #74 Del Skrevet 17. oktober 2010 ... og jeg så julemarsipan på lokalbutikken. Det er jo godt, men jeg kjøper det ikke før desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opus Skrevet 17. oktober 2010 #75 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg har bestemt meg for å vente med juleting til ihvertfall midten av november. Er liksom ikke like stas på julaften med julebrus når du har drukket det i 2mnd Endret 17. oktober 2010 av Opus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #76 Del Skrevet 18. oktober 2010 67 dager til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 19. oktober 2010 #77 Del Skrevet 19. oktober 2010 finnes jul i skomaker gata på dvd?Og hva blir julekalenderen i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #78 Del Skrevet 19. oktober 2010 finnes jul i skomaker gata på dvd?Og hva blir julekalenderen i år? 66 dager til jul Årets julekalender på NRK er "Jul på Månetoppen" Så jeg skal på Spar Kjøp å handle Månetoppen-luene som har kommet i år. Kort-lue til lillebror på 2 år, og lang-lue til storesøster på 6 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 19. oktober 2010 #79 Del Skrevet 19. oktober 2010 Gleder meg sånn til jul!! Blir med på nedtelling Elsker jul i svingen - blir så rørt nesten hver episode, og musikken framfor alt. Tror jeg må kjøpe dvd-en og ha en liten ekstra-kalender for oss selv, selv om vi skal se Månetoppen også såklart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #80 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ja, folkens nå er det bare å håpe på masse julesnø til 1. søndag i advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå