La Guapa Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 2. oktober 2010 83 dager igjen til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairywing Skrevet 2. oktober 2010 #42 Del Skrevet 2. oktober 2010 *HJELP* nesten skummelt :gjeiper: Tiden går alt for fort. Kan vell se fram til alle kundene på jobb som kommer for å handle jule.ting fremover nå Men jeg der i mot er ikke klar for jul enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 3. oktober 2010 82 dager igjen til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. oktober 2010 #44 Del Skrevet 3. oktober 2010 Woha, nå er alle julegavene i boks! mangler bare til lillesøster :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 3. oktober 2010 Woha, nå er alle julegavene i boks! mangler bare til lillesøster :D wow, du er effektiv!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. oktober 2010 #46 Del Skrevet 3. oktober 2010 wow, du er effektiv!!!!!!! ja, jeg gleder meg sånn til å slappe av i desember, med førjulskos og god stemning, fremfor stress og styr med julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea=) Skrevet 3. oktober 2010 #47 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg kjenner jeg begynner å glede med mer og mer til jul, nå som det begynner å bli mørkt tidlig. Da er det bare å tenne stearinlys inne og krype under et pledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 3. oktober 2010 #48 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg kjenner jeg begynner å glede med mer og mer til jul, nå som det begynner å bli mørkt tidlig. Da er det bare å tenne stearinlys inne og krype under et pledd Det er så kos:)Jeg hamstrer masse julefilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea=) Skrevet 3. oktober 2010 #49 Del Skrevet 3. oktober 2010 Woha, nå er alle julegavene i boks! mangler bare til lillesøster :D Det er imponerende! Er det noen som lager sine egne julegaver her, eller blir alle kjøpt? Har tenkt litt på å lage hjemmelaget konfekt og legge i en liten fin boks. Det kunne jo være en koselig gave å få, evt i tillegg til noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lånt fra VG nett`s debattforum: 80 dager! ÅTTI DAGER! Jorda rundt på åtti dager? Neida, vi snakker om hvor mange dager det er til julekvelden! Til roen senker seg! Til nisser, klementiner, pepperkaker, julegaver, grevinnen og hovmesteren og til frost og snø ute med julelys i byen. Jeg snakker om jul! JUL! :-) Det er bare 80 dager igjen folkens! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. oktober 2010 #51 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er imponerende! Er det noen som lager sine egne julegaver her, eller blir alle kjøpt? Har tenkt litt på å lage hjemmelaget konfekt og legge i en liten fin boks. Det kunne jo være en koselig gave å få, evt i tillegg til noe annet Jeg har laget drops og såpe og litt sånne småting, så det blir en mix av egne og kjøpte her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 6. oktober 2010 79 dager igjen til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 7. oktober 2010 #53 Del Skrevet 7. oktober 2010 78 dager igjen til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 8. oktober 2010 77 dager til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #55 Del Skrevet 9. oktober 2010 76 dager igjen til jul....Jag skal på Elkjøp og kjøpe Nintendo DS till datteren vår på tirsdag....den skal få ligge øverst i skapet på soverommet i 71 dager etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea=) Skrevet 9. oktober 2010 #56 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er det en førjulsgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=cubgWvBfs24 75 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #58 Del Skrevet 11. oktober 2010 74 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Desiree Skrevet 11. oktober 2010 #59 Del Skrevet 11. oktober 2010 73 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alana84 Skrevet 11. oktober 2010 #60 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er imponerende! Er det noen som lager sine egne julegaver her, eller blir alle kjøpt? Har tenkt litt på å lage hjemmelaget konfekt og legge i en liten fin boks. Det kunne jo være en koselig gave å få, evt i tillegg til noe annet Jeg har laget julegaver i flere år. Jeg har laget perlebjeller til å henge på juletreet og pynte med. Ett år ga jeg rammer med bilder jeg hadde tatt. Jeg har også laget smykker av perler. Jeg har ikke prøvd meg på konfekt eller karameller ennå, men det er jo en flott gave som gir mye glede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå