Gå til innhold

Nedtelling til jul

La Guapa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*HJELP* nesten skummelt :gjeiper: Tiden går alt for fort. Kan vell se fram til alle kundene på jobb som kommer for å handle jule.ting fremover nå :) Men jeg der i mot er ikke klar for jul enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woha, nå er alle julegavene i boks! mangler bare til lillesøster :D

wow, du er effektiv!!!!!!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

wow, du er effektiv!!!!!!! :goodbye:

ja, jeg gleder meg sånn til å slappe av i desember, med førjulskos og god stemning, fremfor stress og styr med julegaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner jeg begynner å glede med mer og mer til jul, nå som det begynner å bli mørkt tidlig. Da er det bare å tenne stearinlys inne og krype under et pledd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg begynner å glede med mer og mer til jul, nå som det begynner å bli mørkt tidlig. Da er det bare å tenne stearinlys inne og krype under et pledd :)

Det er så kos:)Jeg hamstrer masse julefilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woha, nå er alle julegavene i boks! mangler bare til lillesøster :D

Det er imponerende! Er det noen som lager sine egne julegaver her, eller blir alle kjøpt? Har tenkt litt på å lage hjemmelaget konfekt og legge i en liten fin boks. Det kunne jo være en koselig gave å få, evt i tillegg til noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånt fra VG nett`s debattforum:

80 dager! ÅTTI DAGER! Jorda rundt på åtti dager? Neida, vi snakker om hvor mange dager det er til julekvelden! Til roen senker seg! Til nisser, klementiner, pepperkaker, julegaver, grevinnen og hovmesteren og til frost og snø ute med julelys i byen.

Jeg snakker om jul! JUL! :-)

Det er bare 80 dager igjen folkens! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Det er imponerende! Er det noen som lager sine egne julegaver her, eller blir alle kjøpt? Har tenkt litt på å lage hjemmelaget konfekt og legge i en liten fin boks. Det kunne jo være en koselig gave å få, evt i tillegg til noe annet :)

Jeg har laget drops og såpe og litt sånne småting, så det blir en mix av egne og kjøpte her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

76 dager igjen til jul....Jag skal på Elkjøp og kjøpe Nintendo DS till datteren vår på tirsdag....den skal få ligge øverst i skapet på soverommet i 71 dager etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har laget julegaver i flere år. Jeg har laget perlebjeller til å henge på juletreet og pynte med. Ett år ga jeg rammer med bilder jeg hadde tatt. Jeg har også laget smykker av perler.

Jeg har ikke prøvd meg på konfekt eller karameller ennå, men det er jo en flott gave som gir mye glede!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...