Gå til innhold

Nedtelling til jul

La Guapa

Anbefalte innlegg

Ja, vet du hva . Og deler du året opp i tre så er det i underkant tre kvart år igjen til jul.

Så dere begynner tidligere enn den hysteriske handelsstanden med "jul" på KG ser jeg.

Nei, en tredels år.(Med unøyaktig deling.) Ikke tre kvart.

(Mattekunnskapene man får på norsk skole,altså...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, en tredels år.(Med unøyaktig deling.) Ikke tre kvart.

(Mattekunnskapene man får på norsk skole,altså...)

:rodme:

Men jeg synes fortsatt det er sinnsvakt å begynne å mase om jul. Det er ikke oktober en gang, jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90!!! dager igjen! :rødme:

blir nesten litt stressa.... :skravle:

:klemmer: jippiiiii....men blir ikke stressa vi som planlegger så mye sammen her inne :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Har kjøpt julegave til min mor i dag. Gleder meg sånn til å nyte julestemningen når desember kommer, uten stress og mas om julegavehandel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

Men jeg synes fortsatt det er sinnsvakt å begynne å mase om jul. Det er ikke oktober en gang, jo...

Vel, er det ikke fint at vi som er fanatikere holder oss på eget forum da? ;)

Så vi maser for oss selv, og du slipper å komme innom og lese eller kommentere :filer:

Glede mæ nå sinnsykt til jul!!! Eller, elsker høsten og førjulstiden, det er så vanvittig koselig å sitte inne å forberede julehøytiden. Med håndarbeid, baking, planlegging og julemusikk. Nå er det jo oktober snart, og da har jeg lov til å høre på julesanger :nissevink::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg for min del kan ikke begynne med selve "julestemningen" nå, for da mister jeg "piffen" lenge før jul. Holder meg til julegavehandel, i dag var det bikkja som fikk sin gave trygt plassert i skapet mitt (ja, jeg vet jeg er barnslig som kjøper julegave til hunden min...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg :D Tenker jeg skal begynne på gavene snart også, slik at jeg slipper det maset i desember. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...