Gjest anonym Skrevet 21. september 2010 #21 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, vet du hva . Og deler du året opp i tre så er det i underkant tre kvart år igjen til jul. Så dere begynner tidligere enn den hysteriske handelsstanden med "jul" på KG ser jeg. Nei, en tredels år.(Med unøyaktig deling.) Ikke tre kvart. (Mattekunnskapene man får på norsk skole,altså...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 21. september 2010 #22 Del Skrevet 21. september 2010 Nei, en tredels år.(Med unøyaktig deling.) Ikke tre kvart. (Mattekunnskapene man får på norsk skole,altså...) Men jeg synes fortsatt det er sinnsvakt å begynne å mase om jul. Det er ikke oktober en gang, jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #23 Del Skrevet 21. september 2010 Åååå jeg gleder meg masse til jul jeg! Har skikkelig julestemning allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 21. september 2010 #24 Del Skrevet 21. september 2010 Åååå jeg gleder meg masse til jul jeg! Har skikkelig julestemning allerede! Før høstferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 22. september 2010 #25 Del Skrevet 22. september 2010 93 dager igjen til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 22. september 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 22. september 2010 93 dager igjen til jul! Jepp Og vi hysteriske jule-kjærringer GLEDER OSS :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 24. september 2010 Forfatter #27 Del Skrevet 24. september 2010 91 dager igjen til jul og akkurat tre mnd til julaften i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady84 Skrevet 24. september 2010 #28 Del Skrevet 24. september 2010 91 dager til jul og 90 dager til termin! Dobbel hurra! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 25. september 2010 #29 Del Skrevet 25. september 2010 90!!! dager igjen! :rødme: blir nesten litt stressa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 25. september 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 25. september 2010 90!!! dager igjen! :rødme: blir nesten litt stressa.... jippiiiii....men blir ikke stressa vi som planlegger så mye sammen her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. september 2010 #31 Del Skrevet 25. september 2010 Har kjøpt julegave til min mor i dag. Gleder meg sånn til å nyte julestemningen når desember kommer, uten stress og mas om julegavehandel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Johanne Skrevet 26. september 2010 #32 Del Skrevet 26. september 2010 89 dager igjen !!! Det går så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #33 Del Skrevet 28. september 2010 Men jeg synes fortsatt det er sinnsvakt å begynne å mase om jul. Det er ikke oktober en gang, jo... Vel, er det ikke fint at vi som er fanatikere holder oss på eget forum da? Så vi maser for oss selv, og du slipper å komme innom og lese eller kommentere Glede mæ nå sinnsykt til jul!!! Eller, elsker høsten og førjulstiden, det er så vanvittig koselig å sitte inne å forberede julehøytiden. Med håndarbeid, baking, planlegging og julemusikk. Nå er det jo oktober snart, og da har jeg lov til å høre på julesanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 28. september 2010 #34 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg for min del kan ikke begynne med selve "julestemningen" nå, for da mister jeg "piffen" lenge før jul. Holder meg til julegavehandel, i dag var det bikkja som fikk sin gave trygt plassert i skapet mitt (ja, jeg vet jeg er barnslig som kjøper julegave til hunden min...!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 28. september 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 28. september 2010 87 dager igjen til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 29. september 2010 #36 Del Skrevet 29. september 2010 86 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 30. september 2010 #37 Del Skrevet 30. september 2010 85 dager til jul! Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #38 Del Skrevet 30. september 2010 Blakk, mas, glorete, løpe rundt i butikker, kald årstid. Nei hater jul inderlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 30. september 2010 #39 Del Skrevet 30. september 2010 Gleder meg :D Tenker jeg skal begynne på gavene snart også, slik at jeg slipper det maset i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 1. oktober 2010 #40 Del Skrevet 1. oktober 2010 84 dager til jul. Skal vel bestille billetter snart vel? Drar sydover gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå