Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #21 Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg er også med der lite action der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 #22 Del Skrevet 5. oktober 2003 Synes slike "manneinteresser" virker som en tvangstrøye jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #23 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vel,d er bare å registrere seg som bruker d da og følge med disse fyrene... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 5. oktober 2003 #24 Del Skrevet 5. oktober 2003 Trodde de var opptatt av seg selv, øl og spilling i tillegg til det som er nevnt over jeg... Tror faktisk damer kommer langt ned på lista. -viXen-Vi er vel opptatt av mye av det samme som dere kvinner, men bare på vår måte. Meningen er vel ikke at kvinner og menn skal på død og liv være like. Grunnen til at jeg skrev innlegget om Herresalongen.no er at jeg syns det er flott at vi menn har fått oss vårt eget forum. Dette er ikke et forum som kun skal omhandle damer, øl, fotball, men virke på samme måte som KG, men på menns premisser. Håper at dere unner oss det. Man kan godt kritisere fordi det er få medlemmer, lite aktivitet osv, men til og med KG har vært i en startfase. Kall oss gjerne grunne også, men tror ikke vi blir noe værre enn dere. På KG diskuteres alt mellom himmel og jord, og det er sånn det skal være. Velkommen til alle uannsett, bli med å skap noe de som føler seg kallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå