Gjest Coolaid Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Endelig har vi fått vårt eget forum. På Herresalongen.no er det et splitter nytt forum for menn som tør være menn. Oppfordrer alle menn til å sjekke ut forumet og hjelpe til med å dra lasset igang. Ønsker alle menn (og kvinner som tør) hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 Men jeg vil jo være kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 4. oktober 2003 #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ups, uinnlogget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 4. oktober 2003 #4 Del Skrevet 4. oktober 2003 Dessuten... Det er jo ingen tråder der á la "Velvære, klær og sminke". Når man kaller nettstedet «Herresalongen», bør det jo være med. Alle vet jo hvor mange femi frisører som finnes. Hovedinnlegget er vel forresten å karakterisere som reklame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. oktober 2003 #5 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kan jeg få bli med inn til dere gutta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 En koselig liten scrollebug var det der, også. For ikke å snakke om hele 5 registrerte brukere. Så da må dere inn på kvinneguiden for å reklamere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg spurte om no'...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 4. oktober 2003 #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Barbie, jeg tror du får lov, jeg. Du kan være verdifull å ha med i debatten om å identifisere den fineste dama på Herresalongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg, da? Jeg, dah? Menn trenger KVINNER, slike som meg, for å lære noe! *brife med kunnskaper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Postmannen Skrevet 5. oktober 2003 #10 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg synes Herresalongen er mest ensretting og forenkeliggjøring av menn. Skulle nesten tror det er kvinnfolk som står bak den siden der! Tenk deg å ha et forum for menn der kun damer står i fokus, akkurat som om de ikke får nok oppmerksomhet fra menn, fra før av. Alle menn tenker ikke kun DAMER og PENGER hele tiden!! Ikke noenting om politikk, religion, barn, vitenskap og filosofi. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 5. oktober 2003 #11 Del Skrevet 5. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. oktober 2003 #12 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg synes Herresalongen er mest ensretting og forenkeliggjøring av menn. Skulle nesten tror det er kvinnfolk som står bak den siden der! Tenk deg å ha et forum for menn der kun damer står i fokus, akkurat som om de ikke får nok oppmerksomhet fra menn, fra før av. Alle menn tenker ikke kun DAMER og PENGER hele tiden!! Ikke noenting om politikk, religion, barn, vitenskap og filosofi. :o Jooda.. De tenker bare damer.. De skal kun brukes til avl skjønner du. (ref. gutt19/Donnie Darko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 5. oktober 2003 #13 Del Skrevet 5. oktober 2003 HAHA, så latterlig, uff... "kun brukes til avl" Det må da finnes andre mannlige forum som inneholder mer politikk og andre aktualiteter, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 5. oktober 2003 #14 Del Skrevet 5. oktober 2003 Tenk deg å ha et forum for menn der kun damer står i fokus' date='[/quote'] Det er ikke helt sant, Postmannen, der er også litt om fotball. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 5. oktober 2003 #15 Del Skrevet 5. oktober 2003 Trodde de var opptatt av seg selv, øl og spilling i tillegg til det som er nevnt over jeg... Tror faktisk damer kommer langt ned på lista. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 5. oktober 2003 #16 Del Skrevet 5. oktober 2003 Trodde de var opptatt av seg selv, øl og spilling i tillegg til det som er nevnt over jeg... Tror faktisk damer kommer langt ned på lista. Du høres litt sår ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. oktober 2003 #17 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hovedinnlegget er vel forresten å karakterisere som reklame? .. regner med den var til meg.. Synes det er en forskjell på å ha en nettadresse som tema .. og å nevne det i teksten... men det er jo bare min oppfatning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 5. oktober 2003 #18 Del Skrevet 5. oktober 2003 Du høres litt sår ut. Neida, Achmed. Var bare et bidrag til trådens utvikling av temaet. Tror fortsatt det er sant, dog.. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. oktober 2003 #19 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg er en av gutta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 5. oktober 2003 #20 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan jeg få bli med inn til dere gutta? Ønsker deg hjertelig velkommen. Kanskje dere kvinner har noe å lære av oss, om oss, og vi noe av dere? Skal ikke se bortifra det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå