Gå til innhold

Alle menn ser her!

Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Endelig har vi fått vårt eget forum. På Herresalongen.no er det et splitter nytt forum for menn som tør være menn. Oppfordrer alle menn til å sjekke ut forumet og hjelpe til med å dra lasset igang. Ønsker alle menn (og kvinner som tør) hjertelig velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten... Det er jo ingen tråder der á la "Velvære, klær og sminke". Når man kaller nettstedet «Herresalongen», bør det jo være med. Alle vet jo hvor mange femi frisører som finnes. :ler:

Hovedinnlegget er vel forresten å karakterisere som reklame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En koselig liten scrollebug var det der, også.

For ikke å snakke om hele 5 registrerte brukere. Så da må dere inn på kvinneguiden for å reklamere?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barbie, jeg tror du får lov, jeg. Du kan være verdifull å ha med i debatten om å identifisere den fineste dama på Herresalongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Herresalongen er mest ensretting og forenkeliggjøring av menn. Skulle nesten tror det er kvinnfolk som står bak den siden der! Tenk deg å ha et forum for menn der kun damer står i fokus, akkurat som om de ikke får nok oppmerksomhet fra menn, fra før av. Alle menn tenker ikke kun DAMER og PENGER hele tiden!!

Ikke noenting om politikk, religion, barn, vitenskap og filosofi. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Herresalongen er mest ensretting og forenkeliggjøring av menn. Skulle nesten tror det er kvinnfolk som står bak den siden der! Tenk deg å ha et forum for menn der kun damer står i fokus, akkurat som om de ikke får nok oppmerksomhet fra menn, fra før av. Alle menn tenker ikke kun DAMER og PENGER hele tiden!!

Ikke noenting om politikk, religion, barn, vitenskap og filosofi. :o

Jooda.. De tenker bare damer.. De skal kun brukes til avl skjønner du.

(ref. gutt19/Donnie Darko)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, så latterlig, uff...

"kun brukes til avl" :ler:

Det må da finnes andre mannlige forum som inneholder mer politikk og andre aktualiteter, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk deg å ha et forum for menn der kun damer står i fokus' date='[/quote']

Det er ikke helt sant, Postmannen, der er også litt om fotball. :wink:

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de var opptatt av seg selv, øl og spilling i tillegg til det som er nevnt over jeg... Tror faktisk damer kommer langt ned på lista.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de var opptatt av seg selv, øl og spilling i tillegg til det som er nevnt over jeg... Tror faktisk damer kommer langt ned på lista.

Du høres litt sår ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hovedinnlegget er vel forresten å karakterisere som reklame?

.. regner med den var til meg.. :sjarmor:

Synes det er en forskjell på å ha en nettadresse som tema .. og å nevne det i teksten... men det er jo bare min oppfatning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres litt sår ut. :P

Neida, Achmed. :) Var bare et bidrag til trådens utvikling av temaet. Tror fortsatt det er sant, dog..

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Kan jeg få bli med inn til dere gutta? :sjarmor:
Ønsker deg hjertelig velkommen. Kanskje dere kvinner har noe å lære av oss, om oss, og vi noe av dere? Skal ikke se bortifra det......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...