AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #1 Del Skrevet 7. september 2010 Ja, kan dere hjelpe meg litt..? Har lest på legesider, men jeg blir bare mer og mer usikker hver dag. I blant føles det som UVI, men ikke det heller. Sist jeg hadde sex med kjæresten, blødde jeg litt etter samleie, men kun det første. Resten av uken så blødde jeg ikke, selv om vi hadde mye sex hver dag. Nå i det siste har jeg mensenslignende murringer og stikkinger i magen, men jeg går fast på p-piller og vet alltid nøyaktig når jeg skal ha den. Graviditet er utelukket, har tatt mange tester der... Jeg kommer meg ikke til legen med det første pga lang ventekø, så kan noen her fortelle meg litt om sin opplevelse? I såfall har jeg fått det fra kjæresten, for jeg var og testet meg før jeg og han ble sammen, og jeg var ren... Huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 7. september 2010 #2 Del Skrevet 7. september 2010 du må nesten til lege gitt http://www.ung.no/kjonnssykdommer/1835_Klamydia_-_fakta.html http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/klamydia-kjonnsorganer-1353.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #3 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg skal bestille time nå.. Uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heijhei Skrevet 7. september 2010 #4 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg hadde det akkurat likedan da jeg hadde sex første gang. Trodde det var klamydia, men viste seg at det var UVI + soppinfeksjon. Men sjekk for sikkerhets skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #5 Del Skrevet 8. september 2010 Klamydia kan være svært farlig, ring legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2010 #6 Del Skrevet 8. september 2010 Selv om legen har kø kan du sikkert levere enn urinprøve om du forklarer problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå