AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #1 Del Skrevet 7. september 2010 Hva syns dere om kvinner som gafler i seg mat og fråtser vilt i matfatet? Her er en pensjonistisk kvinne på 47 år som stapper i seg og fråtser i fettet: http://www.vgtv.no/?id=31882 Lekkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. september 2010 #2 Del Skrevet 7. september 2010 Hva slags kvinne er en "pensjonistisk" en? :klø: Jeg syns forøvrig denne type konkurranse bare er en uting, uavhengig av om de som deltar er kvinner eller menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 7. september 2010 #3 Del Skrevet 7. september 2010 "Pensjonistisk"? :klø: Det er en spisekonkurranse da, lighten up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 7. september 2010 #4 Del Skrevet 7. september 2010 Hva slags kvinne er en "pensjonistisk" en? :klø: Jeg syns forøvrig denne type konkurranse bare er en uting, uavhengig av om de som deltar er kvinner eller menn. Enig med deg. Atter en variant av innlegg av typen "feite folk er ekle, og især feite kvinnfolk".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 7. september 2010 #5 Del Skrevet 7. september 2010 Kan ikke si at jeg liker fråtsing i hverdagen, nei, det syns jeg er en uting. Syns det er ekkelt å se på mennesker, uansett størrelse, som sluker maten eller som spise lassevis med mat. En spisekonkurranse er jo bare en frivillig lek, og er bare gøy for de som liker å se på. Er litt forskjell på de som fråtser hver dag, og de som fråtser et par ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryell Skrevet 7. september 2010 #6 Del Skrevet 7. september 2010 Akkurat som om det er så forbanna sexy med menn som fråtser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 7. september 2010 #7 Del Skrevet 7. september 2010 Vil bare nevne at det står at kvinnen veier 47 kilo, ikke er 47 år. Anyways. Synes spisekonkurranser er ekle - uansett kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 8. september 2010 #8 Del Skrevet 8. september 2010 Menn som fråtser er minst like ille - hver gang broren min slafser for mye forlater jeg matbordet. At menn har større rett til å ete som griser er bullshit, for det er like ekkelt uansett kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. september 2010 #9 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg bryr meg svært lite om hvor mye folk spiser, uansett størrelse og kjønn. Bryr meg enda mindre om sånne spisekonkurranser. Hvis derimot folk smatter, slafser og sitter med mat opp til ørene ved matbordet (vanlig måltid, ikke spisekonkurranse), ville jeg nok synes det er litt ekkelt å sitte sammen med dem. Det har jeg til nå ikke opplevd faktisk. folk generelt har greie matvaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. september 2010 #10 Del Skrevet 8. september 2010 Hva slags kvinne er en "pensjonistisk" en? :klø: Jeg syns forøvrig denne type konkurranse bare er en uting, uavhengig av om de som deltar er kvinner eller menn. Jepp!! Enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 8. september 2010 #11 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Hmm, når jeg trykker på den linken kommer jeg bare til en sak om "verdens minste mann"? Har VG bytta sak mon tro? Men jeg fant saken lengre ned -og ser heller ingen eldre kvinne? Hun som vant veide 47 KILO hun var altså ikke 47 år gammel. Og når ble uansett det å være 47 "pensjonistisk"? :klø: Så da er vel denne tråden basert på -null niks? For her finnes hverken overvektige kvinner eller "pensjonistiske" 47-åringer. Edit: Tror vegger legger ut en ny sak hver dag med samme kode? Nå er iallefall riktig link denne http://www.vgtv.no/?id=31899&category=1 Endret 8. september 2010 av Colargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #12 Del Skrevet 9. september 2010 Linken leder til helt annen sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #13 Del Skrevet 9. september 2010 Hva syns dere om kvinner som gafler i seg mat og fråtser vilt i matfatet? Her er en pensjonistisk kvinne på 47 år som stapper i seg og fråtser i fettet: http://www.vgtv.no/?id=31882 Lekkert? Tenker ikke på om det er lekkert eller ikke da dette gjelder en spisekonkuranse, ikke skjønnhetskonkuranse. Om du synes det er ekkelt at andre spiser så burde du kansje innse at det å spise er noe som er helt naturlig for mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå