Gå til innhold

Bursdagshilsner på Facebook

Fremhevede innlegg

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Da dere får bursdagshilsner på facebook, hva gjør dere da?

Jeg skriver en felles takkemelding, samtidig som jeg trykker liker på alle innleggene. Det tar tid å skulle svare alle, men er kjapt å trykke på liker :)

Hvis noen har skrevet litt ekstra så svarer jeg selvsagt de :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender en felles takkemelding i slutten av dagen eller dagen derpå. Syns det er greit nok :)

Skrevet

Gjør som regel som deg jeg, TS. Liker alle postene, skriver ekstra på de som skriver litt mer, og skriver en takkestatus på slutten av dagen :)

Skrevet

Jeg svarer på alle. Syntes noe annet er frekt. (Men det er meg da, vet at de fleste ikke mener det)

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg svarer på alle. Har alltid gjort det når jeg har fått bursdagsmeldinger på sms, og nå bruker man jo FB i stedet. Skriver takk på de som bare skriver gratulerer med dagen, og litt mer på de andre. Tar litt tid, men føler at det er det mest høflige å gjøre. Går an å fordele svaringen utover noen dager :)

Skrevet

Gjør ingenting, jeg. Er i en generasjon hvor internett ikke "teller" så mye.

Skrevet

Jeg svarer på alle. Syntes noe annet er frekt. (Men det er meg da, vet at de fleste ikke mener det)

Det gjør jeg og. Jeg har blitt lært opp til å takke. Jeg svarer når jeg får en melding på telefonen også.

Skrevet

Svarer på slutten av dagen. Ingen nevnt og ingen glemt. Passer på å inkludere de som eventuelt skulle hilse etter takkemeldingen.

Skrevet

Jeg kommenterer alle meldingene og takker. Får ikke så mange, da. :sjenert:

Skjønner at de som får svært mange ikke orker det. Men synes det er hyggelig at folk takker, da..

Skrevet

På slutten av dagen takker jeg for alle gratulasjoner. Skriver det i statusen min.

Skrevet (endret)

Jeg takker hver enkelt. Tar litt tid, men synes det er koselig.

Endret av Iah
Skrevet

Takker i statusen, eventuelt spesifikt til enkelte hvis det skulle være grunn til det. Personlig forventer jeg ikke personlig takkemelding på bursdagshilsner, og synes heller ikke at de gitt via facebook trenger det.

Skrevet

Takka hver enkelt med "Takk (navn)".

Fikk over 100 meldinger, syntest det bare var koselig jeg. :)

Skrevet

Når jeg gratulerer noen på fb så tenker jeg ikke over om de ikke takker, men synes jo det er koselig når de gjør det. Kommer jo litt ann på hvor aktiv man er og.

Skrevet

Jeg takker i statusen, da de fleste gratulasjonsmeldingene jeg får på Facebook er fra flyktige bekjentskaper. Jeg forventer at venner og familie sender en SMS eller ringer.. Jeg synes Facebook er en upersonlig plass å gratulere noen man kjenner godt. (Og jeg sender også selvfølgelig SMS eller ringer selv for å gratulere andre.)

Gjest scorpius
Skrevet

Takker i statusen på slutten av dagen eller dagen etterpå :sjenert:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg pleier å svare alle, så fort jeg får tid. Prøver å legge inn en liten personlig tvist også. Krever så lite :) Litt kjipt når jeg plutselig har over 100 som sier gratulerer da - og noen av dem har jeg snakka med én til to ganger... men de mener jo ikke noe vondt med det. Selv gratulerer jeg nesten aldri noen med dagen på Facebook.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Takker hver person,akkurat som på sms :)

Skrevet

Takker hver og en. Mamma og pappa lærte meg å si takk nemlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...