Minttu Skrevet 9. september 2010 #21 Skrevet 9. september 2010 Jeg skriver "Tusen takk " på hver gratulasjon Skriver det på en, merker den og trykker ALT+C, så trykker jeg bare ALT+V på hver gratulasjon Så det er ikke så tungvindt
Androide Skrevet 9. september 2010 #22 Skrevet 9. september 2010 Takker hver og en. Mamma og pappa lærte meg å si takk nemlig "Å takke borte, å takke hjemme, å takke det må jeg aldri glemme!! Jeg takker også hver og en, og prøver å gjøre noe personlig ut av takksigelsen også. Det tar litt tid, men jeg syns det er hyggelig. Jeg syns også det er koselig at de jeg gratulerer, også takker. Det koster jo ikke så mye å skrive "Tusen takk", akkurat
Neshorn Skrevet 9. september 2010 #23 Skrevet 9. september 2010 Jeg svarte med en felles takkemelding på slutten av dagen. Angrer litt på at jeg ikke trykkte liker eller svarte takk til alle, men for sent nå Neste gang;) Syns selv det er hyggelig når folk svarer takk eller liker nemlig:)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #24 Skrevet 9. september 2010 Gratulerte fetteren min på SMS. Alle som skrev på facebook fikk takke-svar, men jeg fikk aldri noe "takk for gratulasjonen". Neste gang gratulerer jeg han heller på facebook. Jeg svarer alle sammen en etter en. Prøver til og med å variere litt nedover, så det ikke bare blir samme beskjeden på repeat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå