Gå til innhold

Unge gutter med mye erfaring

Gjest jeansgutt21

Anbefalte innlegg

Gjest jeansgutt21

Hva syns dere jenter, at unge gutter har mye sexerfaring og som er "dyktige" elskere!

Er det turn on, eller off?

Tenkte spes på om dere tenker negativt på at de gutta må hatt mange sexpartner eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva syns dere jenter, at unge gutter har mye sexerfaring og som er "dyktige" elskere!

Tenkte spes på om dere tenker negativt på at de gutta må hatt mange sexpartner eller?

Har han ikke kjønnssykdommer, så er det vel strengt tatt ikke noe problem? En erfaren gutt er ofte flinkere til å gi orgasmer o.l, hvilket er et soleklart pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra for dem, men for meg personlig så gjør det intet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turnoff. Erfaring gjør deg ikke til en bedre elsker, selv om du muligens har plukket opp noen "triks". Det er mer verdt med en mann (over 18 år = mann) som er lydhør for hva kvinnen han faktisk er med liker, og som er trygg på både seg selv og henne. Å kjøre på med det som funket for de 25 (berusede) ONSpartnerne, og dermed tro at man er en god elsker fordi man har så mye erfaring, er tragikomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21

Turnoff. Erfaring gjør deg ikke til en bedre elsker, selv om du muligens har plukket opp noen "triks". Det er mer verdt med en mann (over 18 år = mann) som er lydhør for hva kvinnen han faktisk er med liker, og som er trygg på både seg selv og henne. Å kjøre på med det som funket for de 25 (berusede) ONSpartnerne, og dermed tro at man er en god elsker fordi man har så mye erfaring, er tragikomisk.

Det er sant, ikke noe kult eller digg med en gutt som kjører sololøp og ikke tar hensyn til sin partner, helt klart turn off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Vel, jeg mener nå erfaring gjør deg til en bedre elsker. Erfaring med forhold, kjærlighet, sex, intimitet, egen kropp, din partners kropp.

Men du får ikke nødvendigvis særlig erfaring av å pule masse forskjellge damer, utover den erfaring det gir å få de til å kle av seg. Det var vel muligens det du mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg mener nå erfaring gjør deg til en bedre elsker. Erfaring med forhold, kjærlighet, sex, intimitet, egen kropp, din partners kropp.

Men du får ikke nødvendigvis særlig erfaring av å pule masse forskjellge damer, utover den erfaring det gir å få de til å kle av seg. Det var vel muligens det du mente :)

Nettopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos menn som liker unge, feminine kvinner så kan uerfarenhet være turn-on.

Kan være samme greia med noen kvinner som liker unge menn. At de liker å ha kontroll og å få være 'den erfarne'. Jeg liker selv menn mellom 18-40 år, men mest for andre ting enn rollespill.

Så om de er gode elskere, erfarne etc spiller ikke mye rolle.

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre på med det som funket for de 25 (berusede) ONSpartnerne, og dermed tro at man er en god elsker fordi man har så mye erfaring, er tragikomisk.

Jeg vet ikke hvorfor, men dette ble en hel film inni hodet mitt. Og den var god også. :ler:

En god elsker er en som får meg kåt. Det har ikke noe med erfaring å gjøre, ikke er det så spes vanskelig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er godt å ha sex med en som kan sine saker.. Kjedelig om det bare blir fomlig.. Bra om gutten tørr å ta litt på meg.. Og at han vet hvor han skal ta for at det skal skje noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes ikke det er turn off! Bare bra at gutten har erfaring, og kan gi jenta en god opplevelse;) Mange gutter som har hatt mange sexpartere kan være litt sånn, bare pult for å få orgasme selv, og ikke bryr seg så mye om at jenta skal ha det godt også.. og kanskje ikke fått så mye erfaring av det..Bruk og kast! Det er skikkelig turnoff!!! Men det virker ikke sånn i ditt tilfelle.. virker som du bryr deg om den du har sex med og at det er like viktig for deg at den andre personen har det like godt som deg selv.. Så jeg sier klart TURN ON til deg;) Hilsen hu som pulte han gamle karen... Hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt turn of - vil ikke ha en gutt med for mye erfaring for da har han vært i litt for mange jenter er jeg redd. Og ofte blr det også et enmannsshow der han skal vise frem alt han kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jensgutt21

Jeg syntes ikke det er turn off! Bare bra at gutten har erfaring, og kan gi jenta en god opplevelse;) Mange gutter som har hatt mange sexpartere kan være litt sånn, bare pult for å få orgasme selv, og ikke bryr seg så mye om at jenta skal ha det godt også.. og kanskje ikke fått så mye erfaring av det..Bruk og kast! Det er skikkelig turnoff!!! Men det virker ikke sånn i ditt tilfelle.. virker som du bryr deg om den du har sex med og at det er like viktig for deg at den andre personen har det like godt som deg selv.. Så jeg sier klart TURN ON til deg;) Hilsen hu som pulte han gamle karen... Hehe.. ;)

Forstår godt at damer ikke syns det er turn on, hvis gutten puler masse damer og forsåvidt har masse erfaring, men for så å bare tenker på seg selv og gyver løs til han får orgasme og ferdig med det, uten det minste å tenke på dama!

Jeg mente, er det turn on med unge gutter som er gode elskere og som vet å gi dama en digg sexopplevelse og mange gode orgasmer. Der guttens erfaring og talent gir dama en digg opplevelse! Eller ser damene på dette som en gutt som kanskje oppleves som en bruk og kast type, hvis dere skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår godt at damer ikke syns det er turn on, hvis gutten puler masse damer og forsåvidt har masse erfaring, men for så å bare tenker på seg selv og gyver løs til han får orgasme og ferdig med det, uten det minste å tenke på dama!

Jeg mente, er det turn on med unge gutter som er gode elskere og som vet å gi dama en digg sexopplevelse og mange gode orgasmer. Der guttens erfaring og talent gir dama en digg opplevelse! Eller ser damene på dette som en gutt som kanskje oppleves som en bruk og kast type, hvis dere skjønner?

Jeg vil tro det er negativt at gutten er flink i sengen og gir damen en uforglemmelig omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ER turn ON! For min del, hvertfall! Hvis man har avtalt bare sex er det ok, men kunne godt hatt ett forhold med deg også, hvis begge ønsket det... Syns du høres ut som en bra gutt, jeansgutt;) Tenk på at du må gjøre det her i livet som er bra for deg, som du ønsker.... Så lenge du er åpen med dama om hva som er dealen i forhold til sexen og ingen blir såret er det helt greit å utforske ting, og ha mange partnere.. Du er enda veldig ung, og har god tid til å leke deg litt før du finner deg en langvarig partner du kanskje vil dele livet med.. Kos deg, du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...