Gå til innhold

Julegaver


Stubborn

Anbefalte innlegg

Har begynt rekordtidlig med julegavene i år :fnise:

Og har tenkt litt på hva jeg skal gi til to av mine beste venner. Har lyst til å lage noe personlig i år, og fikk en ide om å lage peronlige "kokebøker". Tenkte å kjøpe noen pene skrivebøker(med hard perm), lime inn noen barndomsbilder(vi har kjent hverandre siden vi var 2 år gamle), og noen bilder sånn fra opp gjennom åra. Finne noen dikt som handler om venner/vennskap som jeg kan skrive inn, og så selvfølgelig noen oppskrifter også, først og fremst på kaker ol. men også kanskje en middagsrett eller to som kan knyttes opp mot en bestemt happening som jeg vet de husker.

Er dette en fin gave? Tror jeg ville blitt glad for det i hvert fall...fint med gaver som det er lagt litt omtanke og arbeid i, ikke bare penger.

Ville du blitt glad for en sånn gave? Og kanskje du har tips om noe mer som kan brukes i boka evt andre hjemmelagede gaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det hørtes ut som en veldig fin gave, jeg hadde helt klart blitt glad for det!

Med tanke på andre hjemmelagde gaver, så går det an å lage grytekluter (hekle eller sy) og legge ved?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kjempe smart og artig gave! Og ikke minst koselig å lage. Jeg har tenkt på det samme selv, men finner ingen passendes perm å ha det i. Kan du legge ut hvor du kjøper din?

Jeg lager en kalender hvert år til mine foreldre til jul. Limer inn bilder, minner, bursdager som må huskes på, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som flott gave! Jeg hadde ihvertfall blitt veldig glad for å få noe slikt. Skriv gjerne en liten historie til oppskriften om noe dere gjorde sammen o.l. Og bilder av dere som spiser må jo være helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

jeg tenkte også å lage noe slikt til søstra mi, men har ikke så mange bra opskrifter å dele, og ikke så mange bilder heller. Tenkte jeg kunne skrive så nyttige råd og tips, men vet ikke helt om hva osv. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...