Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #1 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har enkelte dager hvor når jeg står opp og ser meg i speilet så tenker jeg ; Ikke faan om jeg viser meg ute idag..Disse dagene er det kanskje 5-10 av i året hvor det er så ille. Jeg er ikke noe stygg egentlig men slik som idag så våkna jeg opp med DET kviseutbruddet. Jeg begynner å svette med engang når jeg ser det og kjenner jeg får nesten en slags panikk følelse og den eneste tanken som er i hodet mitt at NEI jeg går ikke ut idag. Ikke noe skole på meg. Lurer på om det er flere som har det på denne måten eller om jeg er helt tullerusk og alene om det? Får jo dårlig samvittighet for at jeg skulker skolen men ikke ti ville hester kunne ha fått meg ut døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 6. september 2010 #2 Del Skrevet 6. september 2010 Hahha, ja kjenner til sånne dager Jeg var hos frisøren for litt siden og ble så misfornøyd at jeg satt hjemme hele helgen og syntes synd på meg selv, hentet ikke posten engang... Vi jenter er nok litt for opptatt av utseendet noen ganger, men det er jo ikke noe gøy å vise seg ute når man ikke er fornøyd med seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 6. september 2010 #3 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg er ikke så opptatt av utseende i bunn og grunn.. Jeg har ingen intr. av f.eks mote og sminke. sminker meg veldig sjeldent. Men har jeg ett par kviser for mye da sier det fullstendig stopp. Jeg har ringt meg syk da jeg hadde en jobb fordi jeg klarte ikke å gå ut. Jeg tror det har noe med at jeg var sterkt plaget med uren hud på ungdomsskolen og ble veldig mye mobbet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå