Gå til innhold

Diskusjon.no gjør narr av kg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke opp linkene de siktet til, men jeg føler bare selvironi sålangt.

Er jo mye småskravking her inne, hadde jeg ikke sett en ironi i mye av det hadde jeg manglet ironi eller humor. Men det er jo litt rart at de er så opphengt i oss ;) De må jo henge rundt i krokene her for å finne disse svarene.

Endret av AnneBonny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at de henger rundt her inne for å finne noe å slarve om skulle vel egentlig bare bevise at det ikke bare er damene på KG som er "nysgjerrige kjerringer" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de lurer i krokene. :lur: Og så poster de en og annen tråd her inne for så å kunne arrestere folk for å være dobbelmoralske.

Guttestreker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de lurer i krokene. :lur: Og så poster de en og annen tråd her inne for så å kunne arrestere folk for å være dobbelmoralske.

Guttestreker. :)

Word ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at de henger rundt her inne for å finne noe å slarve om skulle vel egentlig bare bevise at det ikke bare er damene på KG som er "nysgjerrige kjerringer" ;)

:fnise:

Jeg er sikker på at vi kunne hatt det like gøy om vi trakk fram trådene deres og la det frem i en slik tone. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle av og til hatt dummies/blondest dag hvor vi skrev idiotiske/ironiske svar bak mål. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten så er mange av KGs dikusjonstemaer tillatt å være anonym på, så da blir jo hyppigheten for useriøse tråder mye verre. Mange av trådene er sikkert lagd av 14-årige jenter som bare ville ha det moro, husket jeg selv kunne dra på forum og spørre om helt usaklige ting..

Diskusjon.no har jo også noen anonyme forum og det kommer jo inn litt av hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg er faktisk den skarpeste skjeen i skuffa! :rolleyes:

Og jeg er den spisseste gaffelen i skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gløttet såvidt på diskusjon.no og det var ikke mye som utvidet horisonten min der for å si det sånn. Når det er sagt, det er ikke så fordømt mye her på KG heller som innfrir i så måte.

Argumentasjonen sitert her hjelper heller ikke på. Er det noen som lever i den villfarelsen at deltagelse på KG betinger flotte pene sosialt oppegående vesener som satser på å få seg noe (her)?

Greit å legge ned steinene når man er inne i glasshuset kanskje?

Bra du og andre menn deltar her av og til - det er fint for mangfoldet! Dere bidrar til at det blir mer interessant her.

Så fremt ikke en tråd plutselig forsvinner fordi den bare ble slettet - just like that. :sukk::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...