AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Del Skrevet 5. september 2010 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101684&st=2980 Hva synes dere om folk der inne sitter å gjør narr av kg, kopier innleggene våres, men bytter om på kjønnene og ditt og datt (orket ikke lese alt)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #2 Del Skrevet 5. september 2010 La dem holde på. Majoriteten der inne er svette nerder som aldri får seg noe. Derfor diskuterer de PUA som de med varierende hell bruker til å sjekke damer på byen. De har bare bitre små guttunger som må gjøre narr av kvinner for å hevde seg selv. /ignore for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 5. september 2010 #3 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hehe, veel -det er ikke første gang for å si det sånn! Det har til og med blitt laget nye forum i protest mot KG, der temaene stort sett besto av å gjøre narr av kvinneguiden og brukerne. (flere år tilbake, og så vidt jeg vet så eksisterer vel ingen av de sidene nå). La diskusjon.no få holde på -synes egentlig det er litt moro jeg! Endret 5. september 2010 av Colargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #4 Del Skrevet 5. september 2010 Intressant. KG ser på diskjusjon.no-folkene som svette nerder og slikt, men diskusjon.no-folka ser på kg-ene som noen forvirrende, kaklende høns som tror på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 5. september 2010 #5 Del Skrevet 5. september 2010 Kan de ikke bare få ha den gleden? Dessuten synes jeg en del av trolletrådene de lager her er ganske så underholdende De har fantasi, det skal de ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Del Skrevet 5. september 2010 Kan de ikke bare få ha den gleden? Dessuten synes jeg en del av trolletrådene de lager her er ganske så underholdende De har fantasi, det skal de ha! Jo, de må gjerne ha den gleden. Men det er et problem og det er at plutselig blir seriøse brukere som lurer på ting, vil ha trøst og diverse også kalt for troll. Og det er ikke noe morsomt. Plutselig er vi tilbake i middelalderen der alle blir mistenkt for... vel,ja, trolldom, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siton Skrevet 6. september 2010 #7 Del Skrevet 6. september 2010 Hele den tråden er bare blitt tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #8 Del Skrevet 6. september 2010 Hele den tråden er bare blitt tragisk. Hehe er det nøye men ser ut som tråden har utvila seg til en "gjeng kjæringer som sitter rundt et bord å sladerer om andre kjærringer" såå, da er kanskje ikke diskusjon.no lenger så ulik kvinneguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #9 Del Skrevet 6. september 2010 Hehe er det nøye men ser ut som tråden har utvila seg til en "gjeng kjæringer som sitter rundt et bord å sladerer om andre kjærringer" såå, da er kanskje ikke diskusjon.no lenger så ulik kvinneguiden? edit: utvikla seg skulle det selvfølgelig stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 6. september 2010 #10 Del Skrevet 6. september 2010 Fikk ikke opp noe på de linkene som var postet der med adresse hit til KG, men det de ler av så langt jeg klarte å få med meg av det lille jeg gadd å lese, var jo kvinnfolk som syntes det er helt greit å snoke i mannens mobil osv... Der må jeg si jeg legger meg linje med dem på diskusjon.no. Tillit handler ikke om retten til å snoke, men at man har tillit nok til å ikke føle det nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. september 2010 #11 Del Skrevet 6. september 2010 Halve KG er jo minst like opprørt av trådene som halve Diskusjon "gjør narr" av. Ærlig talt, noen av trådene her inne er jo vanvittige, skjønner godt at de blir diskutert og ledd av. Vi på Diskusjon burde vel få ha noe å le av, vi også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 6. september 2010 #12 Del Skrevet 6. september 2010 Syntes tråden på diskusjon er hysterisk morsom jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #13 Del Skrevet 6. september 2010 Nå er vel noen av trådene forfattet av enkelte fantasifulle brukere fra diskusjon.no Det er bare litt synd at såpass mange går på limpinnen og ikke forstår at det er en tulletråd. Og det er selvsagt synd fordi man lettere blir mistenksom også overfor de tråder som i utgangspunktet er ment å være seriøse. Mange av brukerne på diskusjon er veldig unge folk, så en del av det de holder på med fremstår som nokså barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #14 Del Skrevet 6. september 2010 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101684&st=2980 Hva synes dere om folk der inne sitter å gjør narr av kg, kopier innleggene våres, men bytter om på kjønnene og ditt og datt (orket ikke lese alt)? Helt uiteressant forum. Orket å se på linken i ca 10 sekunder. Sikkert bare stygge nerder som aldri får seg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 6. september 2010 #15 Del Skrevet 6. september 2010 Helt uiteressant forum. Orket å se på linken i ca 10 sekunder. Sikkert bare stygge nerder som aldri får seg noe. Gløttet såvidt på diskusjon.no og det var ikke mye som utvidet horisonten min der for å si det sånn. Når det er sagt, det er ikke så fordømt mye her på KG heller som innfrir i så måte. Argumentasjonen sitert her hjelper heller ikke på. Er det noen som lever i den villfarelsen at deltagelse på KG betinger flotte pene sosialt oppegående vesener som satser på å få seg noe (her)? Greit å legge ned steinene når man er inne i glasshuset kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. september 2010 #16 Del Skrevet 6. september 2010 På den annen side, jeg synes ikke jeg får mye på KG heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. september 2010 #17 Del Skrevet 7. september 2010 basert på hva dere sier her så virket det som en kjip gjeng, og useriøst forum. Jeg gidder ikke klikke på linken en gang. Dette sier mye om forumets medlemmer, som sikkert oxo smug-leser her inne. Hvordan ville de ellers visst hva vi skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #18 Del Skrevet 7. september 2010 basert på hva dere sier her så virket det som en kjip gjeng, og useriøst forum. Jeg gidder ikke klikke på linken en gang. Dette sier mye om forumets medlemmer, som sikkert oxo smug-leser her inne. Hvordan ville de ellers visst hva vi skriver? Nåh, de er vel kanskje ikke de skarpeste knivene i skuffen på diskusjon.no, men dem finner vi nok heller ikke på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 7. september 2010 #19 Del Skrevet 7. september 2010 Nåh, de er vel kanskje ikke de skarpeste knivene i skuffen på diskusjon.no, men dem finner vi nok heller ikke på KG. Johoho, det er jeg som er den skarpeste kniven i skuffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. september 2010 #20 Del Skrevet 8. september 2010 Johoho, det er jeg som er den skarpeste kniven i skuffen ...og jeg er faktisk den skarpeste skjeen i skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå