Rachel Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva ER det du har i avataren din? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nærbilde av hodet til ei flue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 Åh... Har du også spurt, eller? Jeg synes det så ut som noe HELT annet. :o Men men, flue er ok! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. oktober 2003 #4 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg gjetter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ok... Skal jeg si hva jeg synes det så ut som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg er enig med Hege. man ser jo øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er en flue selvfølgelig. Hun heter jo Floga, så det er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 Barbie: hodet på en flue, vel! Hva ellers? ..i veldig close-up, vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hehe, har til og med fått pm med spørsmål om det samme Bruk google, søk på ordet flue, det første bildet oppe til venstre er bildet jeg har brukt! http://www.lene-baarts.dk/images/makro/flue.jpg Så har jeg tatt en close-up på hodet, jah! Det var da voldsomt så mye oppmerksomhet mitt søte lille hode skulle få! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vel, jeg synes det ser ut som baller med grove porer, og noen svære hårstrå på, samt noe sm-utstyr! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #12 Del Skrevet 4. oktober 2003 Oi, det var et snåålt bilde :o Dritstilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vel, jeg synes det ser ut som baller med grove porer, og noen svære hårstrå på, samt noe sm-utstyr! :o Hehe :D (du har virkelig studert det nøye, duh!) VEL, det er det altså ikke! Har fått høre "hesterumpe" også, hehe, men det må i såfall være en ekstremt hårete hesterumpe. (om du ser på de svarte hårstråene som stikker opp på toppen) Nei, det var et tilfeldig søk på google som ga meg det bildet. Første var best i dette tilfellet! Takk for komplimentene, om det kan kalles det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. oktober 2003 #14 Del Skrevet 4. oktober 2003 Skal ikke en gang si hva jeg trodde det var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2003 #15 Del Skrevet 4. oktober 2003 *Midnattsol skjønner ingenting* Så flue med en gang, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 4. oktober 2003 :oops: Koffert koffert koffert :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #17 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja, bildet mitt har fått frem i lyset hvor koffertaktige kgbrukernes tanker er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #18 Del Skrevet 4. oktober 2003 *Midnattsol skjønner ingenting* Så flue med en gang, jeg. Du er den eneste som har forstått at " floga " betyr flue :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du er den eneste som har forstått at " floga " betyr flue :blunke: Det skjønte jeg også, men forbandt ikke avataren med nicket. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2003 #20 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du er den eneste som har forstått at " floga " betyr flue :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå