Ocean Angel Skrevet 11. september 2010 #41 Skrevet 11. september 2010 Sushi eller wok med masse chilli! Men kunne egentlig ikke tenkt meg å sise bare en ting, når det finnes så mye godt å velge mellom, og jeg ELSKER! å lage mat(()) Hadde nok blitt litt kjedelig å lage det samme hver dag..
supersopp Skrevet 15. september 2010 #43 Skrevet 15. september 2010 Førsteplassen er delt på 3: Indisk kylling tikka masala <3 Fiskepudding i hvit saus med pottis og gulrøtter<3 Hot tortilla med kyllingkjøtt <3 :gjeiper:
Gjest stillness Skrevet 15. september 2010 #44 Skrevet 15. september 2010 Tipper jeg ville blitt dritlei etter en stund og det er jo sååå masse god mat der ute Men har jo noen favoritter: -Skikkelig mør biff med hjemmelaget bernaise og fløtegratinerte poteter. -Sushi -Pizza -Tapas -Sjokoladekake Noe sier meg at jeg ville vært ganske tjukk om jeg hadde spist dette hver dag
Idril_M Skrevet 15. september 2010 #45 Skrevet 15. september 2010 Indisk lam i spinat med masse peshawari naan. Hadde trillet etter to dager. *knis*
sebastianen Skrevet 15. september 2010 #46 Skrevet 15. september 2010 ribbe med sprø svor ,rødkål og poteter , og masse saus . høhø det hadde nok blitt bra ja (trille trille )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå