Meaty Skrevet 5. september 2010 #1 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg var akkurat ute og kjørte en tur (med bil), og havnet bak en rekke med 15-20 motorsykler. Vi kom til en rundkjøring, og da ca. halvparten av syklene hadde kommet seg inn, kom det en bil inni rundkjøringen. Jeg forventet da at de syklene som ikke hadde kjørt inn i rundkjøringen skulle stoppe, siden de hadde vikeplikt for bilen som allerede var inni. Men de stoppet ikke, i stedet måtte bilen bråstoppe og var veldig nær å kjøre på den ene motorsykkelen. Men det gikk nå bra, og bilen ventet(altså inni rundkjøringen) til resten av rekken hadde passert. Jeg syntes dette var pussig, men er dette vanlig prosedyre? Eller er det en uskreven regel? Hva med en lang rekke veteranbiler el.l, gjelder det samme da? Jeg ville sluppet dem forbi hvis det var jeg som kom borti en slik situasjon, de kjører jo liksom "sammen", men jeg er usikker på om det er forventet at folk gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. september 2010 #2 Del Skrevet 5. september 2010 Var de markert som kolonne da? Med flagg eller lys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2010 Var de markert som kolonne da? Med flagg eller lys? Er det kolonne det heter ja... Kom ikke på det. Ingen lys, men de fem-seks første i rekka hadde oransje vester på seg, og den bakerste sykkelen hadde et svart flagg. Var det DET dette betydde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 5. september 2010 #4 Del Skrevet 5. september 2010 er vel en uskreven regel det ja, men det kommer jo lit ann på hvor stor kollonen er osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå