Gå til innhold

Trollene på KG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på gleden mennesker har, av å lage opp mange historioer som lyser troll langt vekk? Er det for å se hvor langt man kan dra det? Og har man det morsomt, med at noen går på det man skriver?

Det er helt vanvittig hvor mange slike tråder det har vært i det siste, og jeg forstår ikke helt hva man egentlig får ut av slike tråder. Noen som kan opplyse meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du egentlig at det er troll?

Vi lever ikke i noen rosa verden akkurat. Er jo veldig synd om man faktisk lurer på noe eller trenger råd og trøst så roper noen troll.

Kontrollene er i hvertfall langt verre enn trollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snakkes om Kvinneguiden på diskusjon.no.

Bare les fra omtrent innlegg 2980 i denne tråden http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101684&st=2960

Det er visst en person fra diskusjon.no som står bak den der omtalte tråden her på kg.

Hvor i innlegget er det det står at han laget tråden? For det finner jeg dessverre ikke, men ser ut som de gjør narr av kg-innleggene.

Så at det var flere i den tråden som snakket om at de kopierte folks tråder på kg, men byttet om på kjønnene.

-----

Er jo synd hvis enkelte skal begynne sånn for plutselig blir folk som spør om hjelp sett på som troll fordi en på diskjusjon.no sier at han laget tråden "og nå har vi det morsomt dere".

Men oops, det var jo den kopierte "de" snakket om.

Det er en form for trollig jeg ikke tålerer, å ødelegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i innlegget er det det står at han laget tråden? For det finner jeg dessverre ikke, men ser ut som de gjør narr av kg-innleggene.

Så at det var flere i den tråden som snakket om at de kopierte folks tråder på kg, men byttet om på kjønnene.

-----

Er jo synd hvis enkelte skal begynne sånn for plutselig blir folk som spør om hjelp sett på som troll fordi en på diskjusjon.no sier at han laget tråden "og nå har vi det morsomt dere".

Men oops, det var jo den kopierte "de" snakket om.

Det er en form for trollig jeg ikke tålerer, å ødelegge.

Å glem det. Jeg så det nå. Lavmål rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alt i den tråden, bare skumlest litt. Der snakkes det om at kg-tråden er troll. Om du ser i den omtalte kg-tråden de snakker om fra innlegget jeg nevnte og utover, så er det en anonymbruker som påstår at det er en nickgitt diskusjon.no-bruker som troller her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alt i den tråden, bare skumlest litt. Der snakkes det om at kg-tråden er troll. Om du ser i den omtalte kg-tråden de snakker om fra innlegget jeg nevnte og utover, så er det en anonymbruker som påstår at det er en nickgitt diskusjon.no-bruker som troller her.

Ja, jeg så det nå, som jeg skrev i innlegget rett før deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...