bluebird Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ta testen HER. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 VURDER Å BLI var svaret jeg fikk. :D Og vi har heller ikke tenkt å flytte på oss helt med det første uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 VURDER Å FLYTTE fikk jeg som svar. :-? "Du trives bare sånn passe der du bor, og kan muligens få det bedre dersom du flytter på deg." Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2003 #4 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vurder å bli var det svaret jeg også fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 4. oktober 2003 #5 Del Skrevet 4. oktober 2003 Bli! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 RESULTAT: Vurder å bli! du fikk 42 av totalt 100 poeng Du har det greit der du bor, og vil antagelig ikke få det noe bedre om du flytter. Vi trives kjempegodt og kommer til å bo her lenge :D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 RESULTAT: Vurder å flytte! Du fikk 54 av totalt 100 poeng Du trives bare sånn passe der du bor, og kan muligens få det bedre dersom du flytter på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 RESULTAT: Vurder å flytte! du fikk 54 av totalt 100 poeng Du trives bare sånn passe der du bor, og kan muligens få det bedre dersom du flytter på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vurder å flytte! Fikk 69 av 100 poeng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg bør bli jeg. Og det er jeg faktisk enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2003 #11 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg bør også bli! Men det visste jo jeg fra før :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. oktober 2003 #12 Del Skrevet 4. oktober 2003 LITE aktuelt å ta en test som popper opp ett nytt (identiske) reklamevindu for hver eneste svar jeg gir! Dessuten finnes det ikke alternativer som passer meg på alle en gang. Om forholdet til naboene er godt eller dårlig? Det er totalt nøytralt! (Jeg aner stort sett ikke hvem de er. De som bor i samme hus som meg kjenner jeg kanskje igjen dersom jeg treffer dem i oppgangen, men seriøst, nei, jeg aner ikke hvem de er angang, så jeg kan da ikke si om jeg har et godt elelr dårlig forhold til dem.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 RESULTAT: Vurder å flytte! du fikk 66 av totalt 100 poeng Du trives bare sånn passe der du bor, og kan muligens få det bedre dersom du flytter på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 4. oktober 2003 #14 Del Skrevet 4. oktober 2003 RESULTAT: Vurder å bli! du fikk 45 av totalt 100 poeng Du har det greit der du bor, og vil antagelig ikke få det noe bedre om du flytter. :D Var det jeg visste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. oktober 2003 #15 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vurder å bli, her også.. Tja, har tenkt til det en liten stund til hvertfall.. men om det blir familieforøkelse så blir det nok hus på oss... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. oktober 2003 #16 Del Skrevet 4. oktober 2003 RESULTAT: Vurder å bli! du fikk 36 av totalt 100 poeng Du har det greit der du bor, og vil antagelig ikke få det noe bedre om du flytter. Jeg hadde da ingen planer om å flytte heller jeg da. Trives utrolig godt her hvor jeg bor. Og blir vi flere er det masse plass å boltre seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 5. oktober 2003 #17 Del Skrevet 5. oktober 2003 RESULTAT: Vurder å flytte! Du fikk 54 av totalt 100 poeng Du trives bare sånn passe der du bor, og kan muligens få det bedre dersom du flytter på deg. Jeg og.. Men jeg trives da godt her jeg.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 5. oktober 2003 #18 Del Skrevet 5. oktober 2003 41 av 100. Men jeg gikk gjennom fasiten, og da fant jeg en del ting jeg ikke forsto Feks. at jeg valgte "betaler ingen husleie" ble markert som 'feil' med rødt kryss (jeg har hus). Også at jeg valgte "har ikke balkong" (har stor veranda, ingen balkong). Kanskje testen er beregnet på leiligheter? Jeg stortrives ihvertfall, og planen er å fylle opp alle rom i huset med små nurk, som skal få bo her ihvertfall hele oppveksten sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. oktober 2003 #19 Del Skrevet 5. oktober 2003 RESULTAT: Vurder å flytte! du fikk 62 av totalt 100 poeng Du trives bare sånn passe der du bor, og kan muligens få det bedre dersom du flytter på deg. Fortell meg noe jeg ikke visste. Så snart jeg får muligheten flakser jeg herfra fortere enn svint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 5. oktober 2003 #20 Del Skrevet 5. oktober 2003 Dere andre får ikke et nytt reklamevindu for hvert svar? Jeg droppa det etter 4 spm jeg, for jeg fikk fnatt av å få så mange nye vinduer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå