Gjest Cipheria Skrevet 5. september 2010 #21 Del Skrevet 5. september 2010 Han skriver i tilegg at de eneste jentene som er morsomme er enten feite, lesbiske eller jøder. Jeg hadde tenkt å lese artikkelen, men eh nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heine Skrevet 5. september 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 5. september 2010 Den er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrelinoge Skrevet 5. september 2010 #23 Del Skrevet 5. september 2010 Det er få morsomme kvinner i Norge. Men det er mange morsomme kvinner i Storbritannia Har sett masse britiske comi show og stand up shows. Britiske kvinner er mye morsomere, iallefall utifra det ein kan se på tv og serier. Men nu er no norge på lavmål når det gjeld visse katogorier av tv underhaldning. Beste stand up komikere eg har sett,,spøker med seg selv og sine eigne flauser/opplevelser. Linn skåber føles fake,,,går på jakt med avsagd hagle,,og når hun gjør noe vulgert, skylder hun bare på alle andre. Lite troverdig humor. Har ikke vært morsome kvinner i norge siden hege schøyen og grete kausland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #24 Del Skrevet 5. september 2010 ... og hvor mange flere kvinner finnes det totalt i Storbritannia enn i Norge? Det ville vært temmelig pussig om andelen morodamer var større her enn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 5. september 2010 #25 Del Skrevet 5. september 2010 Nok en generalisering om kvinner som er umulig å avvise eller bevise. Jeg kjenner både morsomme kvinner og kvinner som absolutt ikke er morsomme selv om at de prøver. Så kjenner jeg også menn som er på samme viset. Personlig så syns jeg ikke at Linn Skråber er morsom, og det var hun heller ikke i Nytt på Nytt. Jada, hun hadde en og annen super kommentar, men ellers ingen komiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 5. september 2010 #26 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Linn Skåber er genial og i mine øyne er hun kjempemorsom. Innbiller meg til tider at jeg er like festlig selv :gjeiper: Alt er relativt selvsagt. Jeg liker humorister som spiller på ironi og sarkasme og har type "sort humor". At folk ikke ser på slikt humoristisk har jeg vanskelig å forstå. Ja - det er derfor fler menn som er morsomme enn kvinner, for MIN del. Kvinner er ofte litt for "uptight" til å klare å være gjennomført morsomme! (og er ofte også pripne) Endret 5. september 2010 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #27 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg er kvinne selv, men må bare innrømme at jeg synes det finnes flere morsomme menn enn kvinner. Det finnes noen morsomme, kvinnelige komikere der ute også, både blandt den eldre garde og blandt de yngre. Men sånn i det private, så synes jeg mange kvinner er veldig pripne. Selv er jeg vel litt guttejente, fordi jeg har sansen for på kanten-humor. Jeg er blandt de som liker Otto Jespersens litt ytterligående humor. Synes mange kvinner er litt kjedelige, fordi de aller helst vil sitte og snakke om sitt siste innkjøp av klær og sminke, interiør eller noe annet svada. De kan fnise og le av forskjellige ting, men blir påtatt sjokkerte hvis noen drar en grovis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 16. september 2010 #28 Del Skrevet 16. september 2010 Linn Skåper og NRK kopierer den engelske serien "extras", men det blir bare platt. Her i Norge er vi vel nødt ti kvotere kvinnlige komikere, men gud hvor trøttsomt resultatet blir. http://www.vanityfair.com/culture/features/2007/01/hitchens200701 Synes ikke Skåber er morsom. Vulgær måte å forsøke å være morsom på. Anne Kat var noe bedre, men ikke topp. Dette er mye bedre humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 16. september 2010 #29 Del Skrevet 16. september 2010 Noen kvinner er morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #30 Del Skrevet 18. september 2010 ... og hvor mange flere kvinner finnes det totalt i Storbritannia enn i Norge? Det ville vært temmelig pussig om andelen morodamer var større her enn der. 2-3 millioner kvinner i Norge 30-32 millioner kvinner i Stobritannia så 4-5 ganger flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 19. september 2010 #31 Del Skrevet 19. september 2010 Synes Melonas (NRK) er gøy jeg. Pernille Sørensen er kjempemorsom! Helén Vikstvedt er også utrolig vittig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 19. september 2010 #32 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Synes Melonas (NRK) er gøy jeg. Melonas er morsomt men jeg vil egentlig si at det er en slaks kopi av den Britiske sketsj komedien Smack the pony som var laget av 3 Britiske kvinner det er alt jeg har og si om det Endret 19. september 2010 av Trajan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 19. september 2010 #33 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg kjenner opptil flere ekstremt morsomme damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 19. september 2010 #34 Del Skrevet 19. september 2010 Melonas er morsomt men jeg vil egentlig si at det er en slaks kopi av den Britiske sketsj komedien Smack the pony som var laget av 3 Britiske kvinner det er alt jeg har og si om det Mange britiske og amerikanske serier har norske ekvivalenter. Det er vel ikke nødvendigvis noe galt i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 19. september 2010 #35 Del Skrevet 19. september 2010 Mange britiske og amerikanske serier har norske ekvivalenter. Det er vel ikke nødvendigvis noe galt i det Nei ikke nødvendigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. september 2010 #36 Del Skrevet 19. september 2010 Linn Skåper og NRK kopierer den engelske serien "extras", men det blir bare platt. Her i Norge er vi vel nødt ti kvotere kvinnlige komikere, men gud hvor trøttsomt resultatet blir. http://www.vanityfair.com/culture/features/2007/01/hitchens200701 Selv synes jeg Anne-Kath. har lykkes svært godt i å være komiker. Anne-Kath. og Marit Åslein - men Åslein var mer anonym og jobber ikke som komiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 20. september 2010 #37 Del Skrevet 20. september 2010 No ler eg av mykje rart, dog ikkje Eia/Tufte Johansen, og eg synest det er mange bra komikarar av båe kjønn. Men på fest og slikt så er det få morsomme kvinner synest eg. Eg har diskutert dette med ei venninne av meg, at vi saknar fleire morsomme damer. Eg kjenner ganske mange morsomme damer, men i forhold til kor mange morsomme menn eg kjenner, så er det få av dei. Og eg er sørgjeleg redd for at Christopher Hitchens har litt rett, og at det også stemmer at morsomme damer tek meir plass enn dei stille jentene, og at det kan føre med seg ein del dissing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skoeska Skrevet 23. september 2010 #38 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) 2-3 millioner kvinner i Norge 30-32 millioner kvinner i Stobritannia så 4-5 ganger flere Ikke alle kvinner er morsomme, akkurat som at ikke alle menn er morsomme. Endret 23. september 2010 av skoeska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 23. september 2010 #39 Del Skrevet 23. september 2010 Ble nysgjerrig på Linn, lenge siden jeg har fulgt med på disse komikerne. Savner dog Team antonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #40 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg er nok bare normalt morsom, tror ikke jeg er mer eller mindre. Men jeg følte meg ganske så morsom eller rar på ungdomsskolen, hvor en venninne lo av absolutt alt jeg sa. Husker hun ble overtrøtt hele tiden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå