Gå til innhold

Fotograf Oscar i Lillestrøm

Snurre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde et vennepar som tok bilder der.

De tar fine bilder - MEN

Mitt vennepar avtalte spesifikt på møte på forhånd at de ville ha både ute og inne bilder....dette ble det aldri noe av. I tillegg hadde det spesifisert at de ønsker noen utradisjonelle bilder. - Dette ble ikke gjort.

I tillegg fikk de ikke samme fotograf som de hadde hatt møte med og avtalt med.

Men bildene ble fine - men de var litt skuffet fordi det ikke ble helt som de hadde tenkt seg....

- Ayla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Atelier Herman på Strømmen. Kjempe hyggelige fotografer og veldig kreative. Stikk innom studio så kan du se de forskjellige bildene de har tatt. Er mye fint dem har å vise til :)

Studio Oscar vet jeg desverre ikke noe om... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte Studio Oscar, fordi de tok på seg oppdrag utenfor studio, noe Atelier Herman ikke gjorde.

Vi fikk heller ikke samme fotograf som vi hadde hatt møte med på forhånd, og de ble ganske kavete rundt fotograferingen i lokalet, han hadde jo ingen anelse om hva vi hadde avtalt med den andre fotografen.

Bildene ble greie til slutt, etter litt frem og tilbake med feil passepartout'er i albumet og feil bilder.

De rettet opp dette ganske raskt, men det var jo unødvendig bryderi i utgangspunktet.

Jeg tror det avhenger litt på hvilken fotograf man får, jeg ville bedt om å få en av damene der, de er kjempeflinke, og forsikret meg om at det faktisk var hun som kom på selve fotograferingen.

Et vennepar av oss brukte Atelier Herman og de ble helt fantastisk fine, men for oss var det viktig for oss å ta bildene på lokalet (Losby Gods) og sånne oppdrag tar de som sagt ikke på seg hos Herman.

Så, ikke noen kjempevarm anbefaling av meg egentlig, middels fornøyd med dem.

Må tillegge at jeg har fått kjempegod service når jeg har vært der for å korrigere albumet med riktige bilder, og bestille ekstra kopier og sånt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med Atelier Herman, men nå spurte du forsåvidt om Oscar, som jeg ikke har noen erfaring med i det hele tatt. Hermanbildene jeg har sett var ikke bra, brudeparet så veldig kunstige og oppstilte ut. Heldigvis hadde de en fotografvenn som tok utebilder - de ble mye bedre. Nå ble du sikkert mye klokere... :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan jeg anbefale at man tar en snakk med Skedsmo Fotosenter.

Kjempetrivelig dame (Birgit) !!! og bra bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dårlig erfaring med Atelier Herman' date=' men nå spurte du forsåvidt om Oscar, som jeg ikke har noen erfaring med i det hele tatt. Hermanbildene jeg har sett var ikke bra, brudeparet så veldig kunstige og oppstilte ut. Heldigvis hadde de en fotografvenn som tok utebilder - de ble mye bedre. Nå ble du sikkert mye klokere... :forvirra:[/quote']

Hva skjedde egentlig hos Herman, ble litt nyskjerrig. Tok de utebilder likevel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...